anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

am si eu o intrebare.
Din punctul vostru de vedere, care ar fi cel mai bun carburant?
Ideea este ca am nevoie de o masina cu care sa parcurg cam... 100-150 de km PE ZI IN ORAS!
Ma gandeam in felul urmator si hai sa le luam pe rand
Diesel - Ideea este ca eu sunt incepator si am facut scoala pe masina diesel. Deja m-am invatat cu ea si am auzit ca pentru un incepator e ok asa ceva deoarece se conduce mai usor fata de altele si chiar asa este, la plecarea de pe loc sau mai ales la plecarea din rampa. Plus ca eu stau intr-o zona cu dealuri unde sunt si rampe destul de abrupte si o sa cam am nevoie de ceva putere. (mai ales daca o sa mai fiu si cu persoane + bagaj in masina). Dar ma gandesc si la costurile de intretinere ale unui motor diesel. Mai ales cand o sa trebuiasca sa schimb ambreiajul... sau daca se infunda ceva. nici nu vreau sa ma gandesc

benzina- ma gandeam ca este cea mai buna varianta atat timp cat o sa merg 90% in oras deoarece nu o sa am stres cu filtrul de particule. Dar. ma gandesc ca este putin cam slaba. Am condus o singura data masina pe benzina si nu mi-a placut DELOC! Dar poate din cauza ca nu eram eu obisnuit cu asa ceva.

ideea este ca eu vreau sa-mi iau un logan deoarece stiu ca este foarte fiabil. Si din multe surse am auzit ca un logan 1.4 mpi benzina, e foarte bun si nu te lasa la greu. Si eu cam asta caut la o masina, dar cand ma uit la cati cai putere are... mhm. (Nu ma intelegeti gresit, nu sunt vitezoman) Dar oare ar avea ceva daca imi iau diesel pe un logan atat timp cat o sa-l conduc turat?

15 răspunsuri:
| mgtow a răspuns:

Cauta pe gpl ca iesi mai ieftin la alimentare.

suntserios
| suntserios a răspuns:

Logan pe gaz la 150km pe zi.

| mihai69 a răspuns:

Electric le bate pe toate.

| Sofer a răspuns:

Cauta ceva benzina turbo și nu o sa fi dezamăgit.

| Liviu a răspuns: