| Zizu10 a întrebat:

Buna dimineata!
Am schimbat radiatorul de caldura si dupa imi pierde foarte mult antigel!
A fost lasata masina la service, pusa sub presiune si nu a pierdut deloc. Dupa ce am luat-o si am mers cu ea mi-a pierdut!
Mi s-a spus ca este posibil sa fie instalatia de racire de la EGR sau garnitura de chiuloasa…
Este posibil?
Multumesc!

6 răspunsuri:
| darrio2007 a răspuns:

Este posibil sa fie ce ti s-a spus. Mergi la service si rezolva problema.

| NoTurbinaNoGood a răspuns:

Garnitura de chiulasă.
Dacă era răcitorul, scăpa atunci când era pusă instalația sub presiune.

| Zizu10 explică (pentru NoTurbinaNoGood):

Multumesc frumos!
Zi minunata!

| relian a răspuns:

Inainte sa sachimbi ce spui, pierdea ceva? Sa se intimple exact cand ai schimbat tu ceva, se poate, dar nu mereu. Daca pierzi unde anume pierzi?
Pune un carton seara sub masina, vezi daca se umezeste pe undeva.In baie de ulei nu cred,deja aveai probleme,plus se poate verifica usor daca se duce apa in ulei,sau invers.

Daca era garnitura de chiulasa si undeva sa zic la ulei,atunci urca uleiul in radiator in vasul ala de expansiune,sau ajungea apa in baia de ulei.
Daca garnitura ar fi defecta in alta parte,spre cilindri,atunci ar intra apa la cilindri,ar fi naspa de tot.

Daca este garnitura de chiulasa, unde curge? Cum am zis poate sa curga jos, poate sa curga in motor, ajunge in baia de ulei.

Deci undei apa? Poate ca nu este aerisit sistemul, asa tu vezi ca scade apa, spui ca se pierde.Radiatorul ala de caldura, daca are aer in el, asa ramane, cand mai dai drumu la caldura se mai duce.

Pune pe caldura si da la maxim si lasa asa, motorul pornit juma de ora, se va aerisi sistemul bine in felul asta.Sau cand conduci fa asa cu caldura la maxim, asa se aeriseste sistemul, apoi va trebuie sa fii ok.

| Țoglă a răspuns:

Atenție, garnitura de chiulasă e defectuasă doar dacă găsești ulei în antigel iar mașina scoate fum dens.
Mergi la mai multe servisuri sau la unul cu renume pentru constatare.