| Rusu_Dumitrita_1997 a întrebat:

Buna grup!
Am un Opel Astra G din 2001 si am câteva probleme cu ea.
Pana acum 3 luni totul era aproape ok, am mai schimbat una alta pe la motor, apoi am uitat ceva deschis in ea si i-a murit bateria, ok am pornit-o in acea zi până la urmă si de atunci a început să nu mai pornească, i-am schimbat si bateria si acelasi rezultat tot nu porneste, i-am dat si curent de la o alta masina si tot nu porneste, doar împinsă porneste dar nu tot timpul doar cand are ea chef porneste. Sau porneste, merg pana la destinație apoi cand ma urc iar la volan si dau sa pornesc iar nu porneste....bine de vreo 3 -4 saptamani a pornit in fiecare zi pana azi dimineata.
Ieri m-am uitat la antigel si am vazut ca mai avea foarte putin si i-am completat cu un altfel de antigel cumpărat din belgia facut cu apa ....in fine... azi noapte au fost 0°C in Belgia (aici locuiesc acum) si azi dimineata cand sa pornesc masina nu a mai pornit si am împins-o iar si a pornit foartem foarte greu de data asta. Ce ar trebui să fac? Oare de ce nu imi pornea motorul? Aaa si inca ceva am schimbat lichidul de frână in ianuarie si nu a scăzut deloc până acum. Oare de ce, ce se intampla? Ma puteti ajuta va rog cu un sfat?

11 răspunsuri:
regis
| regis a răspuns:

Motorizare?
Daca nu ai schimbat bujiile, ar fi bine sa încerci. La înlocuirea bateriei s-a verificat si încărcarea? Când a pornit impinsa, bateria învârtea si motorul nunpornea? Sau s-a descărcat si bateria noua?

| Rusu_Dumitrita_1997 explică (pentru regis):

Cand am impins-o a pornit foarte greu si intr-adevar bateria inverter si Motorul si-a dat drumul foarte greu.

regis
| regis a răspuns:

Ai răspuns la doua întrebări din 10... Si daca ne dai toate detaliile e greu sa ne dam seama ce are, daca comunici greoi ne este imposibil.
Oricum, e clar ca si daca depistam problema, nu vei putea face singura reparația, deci trebuie sa îți găsești un service mai decent. Întreabă colegii de serviciu.

| craniul a răspuns:

Ai un loc privat unde putem vorbi? un mail ceva? ai nevoie de un mecanic mai mult ca sigur si voiam sa discutam mai mult happy

recunosc, pari draguta, m-as deplasa in belgia laughing!
glumesc big grin

| CristiDinBucuresti a răspuns:

Trebuie dusa la un servis, daca erai in Romania era simplu o ducea i la reprezentanță, dar asa fiind in strainatate toate reparatiile costă enorm, numai in servis o poate repara ca sigur sunt defecte niste piese si tu nu stii singură sa o repari, e veche masina din 2001, tu ce varsta ai? Sanatate multa, masina deunde ai cumparat o din Romania? Sau din belgia, o ai demult? Ti a mai facut probleme pana acum masina?

| NoTurbinaNoGood a răspuns:

Buna, ce motor are masina? Diesel DTI, CDTI, sau pe benzina?
Antigelul nu prea are legatura cu pornirea.
Cand nu porneste, se aude cum invarte motorul la cheie, sau e liniste (nu se intampla nimic cand rotesti cheia spre pornire)?
Daca sta aprins vreun bec dupa ce porneste, care e ala?

| Rusu_Dumitrita_1997 explică (pentru NoTurbinaNoGood):

E benzina 1.6.
Cand invart cheia prima data se aude ceva foarte incet apoi cand mai incerc nu se mai aude nimic. Nu e aprins nici un bec in Bord.

| NoTurbinaNoGood a răspuns (pentru Rusu_Dumitrita_1997):

Atunci ai doar o problema electrica. Ori ceva consuma curent permanent, si descarca bateria, ori alternatorul nu mai functioneaza (si poate fi releul sau ceva din instalatie), ori bateria pur si simplu e "dusa" de tot, si nu mai are curent nici cat sa porneasca masina impinsa.
Daca bateria e mai veche de 3 ani, inlocuieste-o, si vezi daca revine problema. In caz ca revine, trebuie sa mergi la un electrician auto, sa iti rezolve problema (incarcarea sau consumatorul "clandestin").

| Evolution a răspuns:

Legat de antigel, in mod normal se goleste instalatia si se pune unul nou. Lichidul de frana nu are nici'o treaba cu pornirea motorului si e normal sa nu scada. Legat de antigel, nu cred ca are vreo treaba cu aprinderea motorului pentru ca el are rolul de racire, de aia se cheama lichid de racire.
Te'ai dus la vreun mecanic specializat? nimeni nu poate ghici ce are si ce una alta ai facut tu pe la motor.
Se pune testerul pe ea, se verifica de erori, dupa se umbla pe partea mecanica si se afla sursa.
Succes!

| Cdolo a răspuns:

Electromotorul

| Rusu_Dumitrita_1997 explică:

Va multumesc tuturor pentru răspunsuri. Voiam sa aflu cam ce ar provoca această problemă. Când merg la mecanic sa am macar o idee ce ar trebui să repare la ea. Mai sunt si persoane care încearcă să păcălească mai ales ca sunt intr-o tara străină, mai ales cand vad o femeie (stati sa vedeti ca e "pompa de benzina" si de fapt e cu totul si cu totul altceva ). Multumesc mult inca odata.