| BotescuAngelaMaria a întrebat:

Buna seara, dețin un Audi A4 b8 anul 2013, 177 cp 2.0 tdi si ma confrunt cu o problema destul de urata,in bord se aprinde martorul presiune scazuta la ulei,am suportat niste costuri care s au demonstrat a fi inutile,schimb ulei,filtru ulei,senzor original,pompa originala,cuzineti,si tot se aprinde,daca stie cineva sau cunoaste motivul reaprinderii acestuia, va multumesc

Răspuns Câştigător
| NoTurbinaNoGood a răspuns:

Normal se schimba imbusul din pompa de ulei, iar daca problema persista, se inlocuiesc si cuzinetii.
Dar in primul rand, se masoara presiunea cu un manometru mecanic, pe care foarte multi "mecanici" nu il achizitioneaza.
Deci, ar trebui o constatare la un mecanic cu astfel de manometru. Daca presiunea masurata de manometru este intr-adevar sub minimul normal, se indreapta din nou atentia spre pompa de ulei si eventualele pierderi (cuzineti, turbina, duze prin blocul motor).
Daca presiunea este corecta pe manometru, atunci se verifica partea electrica: senzor, cablaj, ECU.

5 răspunsuri:
| relian a răspuns:

Ok deci ai avut avertizare ca presiunea la ulei este mica.Treb sa verifici nivel, asta era primul pas si cel mai simplu.

Daca era nivelul f scazut, atunci aia era problema. Daca nivelul era bun, atunci scoteai fitru, puneai altul nou, ulei nou si verifica-i iar.
Problema persista, atunci pompa ar fi cauza.

Acu tu spui ai schimbat toate astea deja cu altele noi, iar problema inca e tot acolo.
Intreb ca idee, este problema intr-adevar, sau e doara informatia aia acolo ramasa?
Intreb, poate ca daca ai avut situatia asta, fctie de ce masina e, a ramas in memorie si tot tio arata ca problema.

Deci incearca sa resetezi computerul, desfa borna la baterie, tine asa vreo 10 min, pune la loc si vezi de mai apare.

Daca ai schimbat ce spui, piese noi, pompa, sensor, filtru, cam alea sunt, poate mai e coolerul daca are, banui ca o avea, dar nu stiu de o fi de acolo, nu prea cred.

Ce ar mai piutea sa fie, daca spui ai schimbat cuzineti sai fi pus aia aiurea, desi nu stiu, dar orice este posibil, am avut odata o situatie genul asta, dar presiunea era buna, sau stricat doara lagarele alea unde nu se facea ungere.

Poate nu-i buna pompa, dar incearca sa resetezi computerul masinii si vezi de face la fel dupa.

| DeMicUnCălător a răspuns:

Schimbă mașina.

| Gemuse a răspuns:

Salut.
Am și eu aceiași problema și am făcut tot asa am schimbat câte și mai câte și tot nu știu ce are masina.
Poți te rog sa îmi spui dacă ai reparato și ce a avut.
Mulțumesc!

| Gemuse a răspuns:

Bună seara
Am și eu aceiași problema cu presiunea prea scăzută și am fost la mai mulți mecanici dar tot nu poate sa îmi repare masina.
Îmi spuneți va rog frumos ce ați făcut Dumneavoastră.
Mulțumesc

| Tester10 a răspuns:

Salut,
Am schimbat tachetii hidraulici la motor audi a4 b8k5 cjca si nu se mai aprinde martorul presiune scazuta
Presiunea masurata este 1, 5 bar la relanti la rece si 2, 5 la 2500 rotatii