| Vlad_Vlad_1994_9Amv a întrebat:

Detin un Ford Focus mk1 1.8 TDCI 115 CP, in seara asta am iesit la plimbare cu masina, nu baga deloc aer cald, chiar daca acul imi era la jumatate, am oprit, m-am uitat la vasul de expansiune, am incercat sa desfac acel buson dar imi dadea pe afara antigelul, am verificat cele 2 furtune care intra la radiator dar erau reci. Ce ar putea fi?

4 răspunsuri:
| NoTurbinaNoGood a răspuns:

Eu la Focus 1 am avut probleme cu consola de comanda a ventilatiei, butoanele nu mai actionau clapetele de aer. Poate la tine s-a defectat cel care selecteaza aerul cald/rece.

| relian a răspuns:

Dara ce cauti la vasu ala cu apa? Tu crezi ca de acolo iti vine tie caldura? Treb sa verifici ventilatoru daca iti baga aer prin venturile alea pe unde trebuie sa iasa aer. Daca ala baga aer, apa din vasu ala zici cai oparita atunci ai avea probleme cu radiatoru de caldura, radiatoru asta de caldura este undeva bagat in bord, de regula spre partea soferului pe acolo.Radiatoru ala sa nu fie cumva cu aer adica sa aiba aer in el, stii asa cum e si la calorifere acasa daca nu-s aerisite nu-s calde.Deci astea trebuie sa verifici,ventilatoru daca baga aer,pentru ca fara ventilator caldura nu vine singura,ventilatoru e cel care circula aeru prin acel radiator numit si Heater asa ii zice in engleza siti incalzeste aeru,apoi til baga tie prin venturile alea. Daca ventilatoru nu merge poate fi de vina ori ventilatoru ori un senzor, am uitat cum se numeste, este undeva tot acolo pe linga ventilator instalat, ceara inaintea lui si masoara ceva tem aerului sau ceva de genu asta si zice ventilatorului cat de repede sa se roteasca sau incet, asta daca masina este dotata cu asa ceva. Dara vaz ca ai ford deci e simpla, usor de vazut care e problema.Verifica astea ventilatoru mai intai, apoi aerisesti msina vezi tu cum, trebuie sa aiba pe undeva un surub prin care se face asta si vezi duoa ce se intampla.

| FakeJoker a răspuns:

Sunt multe cauza, dar poate fi o infundatura pe undeva, poate pe tevile din calorifer, te poti la un mecanic ok, cu niste detartrant si iti va curata conductele sa vada daca acestea sunt. Si numai deschide busonul cand apa este la 90, acolo se afla o presiune de aproape 2 bari, poti sa-ti parlesti toata mana.

| Vlad_Vlad_1994_9Amv explică (pentru FakeJoker):

Multumesc pentru sfat!