anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

este buna Toyota Avensis pentru un începător? Varianta de 2.2 diesel 150 de cai, berlina, 2005-2006? Prietenul meu, ce vrea sa cumpere o Toyota Avensis 2005-2006, vrea sa ii facă soft și sa o ducă pana la 170-180 de cai, merita o astfel de mașina? El are carnetul de aproximativ 3 luni, a văzut mașina asta și pur și ii place f mult, am condus și eu una, iar pentru 150 de cai, trage bine, voi ce parerea aveți, ați avut o mașina de genu?

Răspuns Câştigător
| Începătorul988 a răspuns:

Sunt incepator, am un audi a3 de 2. 0tdi de 210cai. Sa inteleg ca sunt bomba cu ceas? Mergi cu viteza atat cat iti permite drumul. Poti avea si 700cai si sa mergi cum trebuie cu ei.

11 răspunsuri:
| mihai69 a răspuns:

Pentru un începător, orice mașină cu un astfel de motor ar fi o simplă bombă cu ceas.

| anonim_4396 explică (pentru mihai69):

De ce crezi asta? Nu e exagerat de mare, dacă era pe benzina, sa, poate era o problema, dar așa, niște amărâți de 150 de cai sub capita, mare lucru nu are ce face cu ei

| xadsada a răspuns (pentru anonim_4396):

Poti sa mori si cu 50 de cai, dar cu 150?

| mihai69 a răspuns (pentru Începătorul988):

Da, ești, dacă nu știi să-i stăpânești în orice condiții de drum și trafic.
Cât despre vitezăăă... de aia *legală* ai auzit? că nu prea pari...
Deci - DA, ești o bombă cu ceas. Și încă cu unul care ticăie mai repede decât ar trebui.

| Începătorul988 a răspuns (pentru mihai69):

Am stapanit si 610cai, si nu am murit. Am pierdut controlul la tractiune fata, cat si spate, la viteze relativ mari, si uite ca n-am murit! In general un incepator e mult mai atent decat unul cu experienta.

| mihai69 a răspuns (pentru Începătorul988):

Aha... am văzut la televizor. Cam în fiecare zi...

| Începătorul988 a răspuns (pentru mihai69):

Desprr altii. Am condus cu viteza mare, si uite ca n-am murit!

| anonim_4396 explică (pentru xadsada):