| Axk99 a întrebat:

Am achizitionat recent un BMW F30 318d 2012 automat si am urmatoarea problema la el pe tester:
247500 Rail Pressure Plausibility, Quantity-Controlled: Positive Control Deviation/Rail Pressure Too Low
247600 Rail Pressure Plausibility, Quantity-Controlled: Rail Pressure Too Low/Positive Control Deviation And Control Variable Too High
248600 Rail Pressure Plausibility, Pressure-Controlled: PositiveControl Deviation/Rail Pressure Too Low And Activation, Pressure Control Valve, Too High
249300 Rail Pressure Monitoring On Engine Start: Rail Pressure Too Low During Engine
Mecanicul mi-a recomandat sa schimb ori injectoarele ori valva de presiune ori pompa de inalte... Daca are cineva vreo idee sau daca a intalnit cineva problema macar sa restrang din posibilitati. Mentionez ca masina merge in conditii normale atat ca la un condus mai sportiv apare drivetrain in bord si ocazional se opreste. Dupa oprire porneste iar la sfert de cheie. Odata aparut drivetrainul in bord daca opresc masina si o repornesc dispare, ar putea sa fie senzorul? I-a facut mecanicul si un test de presiune dar nu si-a dat seama de nimic deoarece la mine la turatii mari apare problema nu cand sta masina la relanti, vreo idee careva?

Răspuns Câştigător
| NoTurbinaNoGood a răspuns:

Motor oprit la turatie mare inseamna de obicei presiune prea mica, ori de la pompa, ori de la injectoare blocate, ori de la regulator defect.
Trebuie sa faci test de drum cu diagnoza pe ea, sa vezi unde si cand apar fluctuatii.
La injectoare nu ar strica un test de retur.

1 răspuns:
| xerxes1 a răspuns:

Verifica sa nu ai span in filtrul de motorina. Daca ai pompa de inalte CP4 ai toate sansele sa te pasca o inlocuire de pompa de injectoare si de spalat toata instalatia.
Cauta cu google
"span motorina bmw 318d "