| Bmwe38 a întrebat:

Buna ziua, am o problema la un BMW e38 2001, fuel inject system,pornește la rece destul de greu și după ce parcurg o anumită distanță îmi apare eroare fuel inject system și masina parca nu mai trage,accelerez și urca greu acul de turatie iar cand iau contactul când apare eroarea nu mai pornește pana când nu sta sa zic 1, 2 ore sa se răcească…am verificat pompa de sub bancheta spate se aude cum pornește și am schimbat un injector iar pe tester arată ca valorile la injectoare ar fi bune, in furtunele de la filtru de motorina se vede cum ca ar avea motorina pe ele.Ma poate ajuta cineva cu o parare va rog.

1 răspuns:
| relian a răspuns:

laughing se pare ca junghiul tau de masina e cam praf, ai probleme destul de multe, acu ai probleme cu alimentarea sau injectia, ai cu frinele, cu ABS DSC, cine mai stie ce o mai fi.

Ai scanat masina aia? Despre asta nu ai spus nimic, baga o scanare si vina cu ceva coduri, singur ai acolo destule, asa ca nu mai merge asa, fa o scanare, spune ce coduri sunt, spune daca ai lumina aia Engine aprinsa la bord, deci vina cu amanunte, nu veni si baga asa cate putin doara.

Fuel inject sistem arata ca nu-i combustibil acolo in cilindri, deci o iei frumos de la rezervor si pana la injectoare si verifici toate piesele pe traseul asta.

Ar putea sa fie orice, de la pompa din rezervor, pompa de injectie, injctoare si ce alte piese fac parte din sistemul asta.

Se vede ca ar fi motorina, parca se vede laughing ne lesi cu povestiule astea.
Nu merge ca ar avea, trebuie sa verifici, scoate filtrele, pune altele noi, la citi ani are corabia aia sigur alea trebuie schimbate, asa ca acu e timpul, daca tot ai probleme, schimba filtre de motorina, fa o scanare, acolo iti va da ceva coduri, alea te ajuta mult sa mai elimini din posibile cauze.

Trebuiesc verificate toate, daca tu nu te pricepi, atunci duo la un mecanic ceva.
Asa doara sa spui ca parca se aude pompa, aia nu inseamna ca si baga.
Sa stii daca pompa aia din rezervor ce spui tu de sub bancheta din spate functioneaza, scoti furtul ce duce spre pompa de injectie sau nu stiu exact unde ajunge prima data, scoti furtunu, pui intr-o sticla, cineva tine acolo sa nu cada, si tu pui contactu, cand pui contactu pompa aia din rezervor trebuie sa pompeze motorina in sticla aia.

Daca nu pompeaza, sau pompeaza f putin si incet, inseamna ca aia ar fi de vina.Dar trebuie sa ai asa idee cam si cit ar trebuie sa pompeze, daca nu ai mai vazut nu stiu de poti sa iti faci idee, desi ar cam trebuie totusi sa stii, va trebuie sa curga continu si ceva gen cu lasi robinetu de la apa in casa asa mai usor dar sa curga cu jet cilindric, in sf trebuie sa vezi sa stii ce zic.

Asa se verifica fiecare piesa, unde nu stii, cauti pe Youtube cum se face, gasesti destule video unde iti arata pas cu pas ce sa afci, cum sa faci.
Totu e sa cauti in engleza, pentru ca in romana nu prea gasesti cine stie ce.
Daca nu te pricepi tu singur sa verifici, atunci nu mai intreba pe aici ca oricum chiar daca cineva iti spune, tot nu vei face tu nimic, deci nu o sa rezolvi problema pe net daca nu te pricepi tu personal, tot la un mecanic vei ajunge.