|

Bună ziua, am și eu o problemă cu un Opel Astra H 1.9 modelul de 101CP, am avut filtrul de particule infundat si nu mai tragea deloc masina, asa ca i-am pus soft pe masina, dar acum am o noua problema imi taie acceleratia la 4500Ture iar mai mult de 180 nu vrea sa ia, doar daca opresc masina in mers si o pornesc la loc se mai ridica maxim in 190!

Ajutati-ma cu o parere, la toti mecanici care am fost nu i-au dat de cap, ma pune sa schimb aia si aia dar nu e din piesele alea!

7 Raportează Evaluează
7 răspunsuri:
| a răspuns:

Cea mai corecta varianta fata de tine si ceilalti care nu-s obligati sa inpire COX de la masina ta este sa inlocuiesti filtrul de particule chiar daca costa 1000 de euro sa zic.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| explică (pentru Simpatik):

Masina face 2000Euro si dau 1000 pentru un filtru de particule serios? + trebuie sa mai dau bani sa mai scot si acel soft de pe masina si ma duce aproape cat costa masina!

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru Allin04):

Gandire tipica de roman, de aceea ne imbolnavim de la gaze nocive aruncate in mediu, neamtul ala care vinde la toti saracii din europa masina sa dupa 5 ani nu are suferinta ca daca el ar un golf 1 ce a apartinut bunicului lui, si a bagat 20.000 de euro in modificari sa o faca de 1000 de CP ca asa ii place lui, nu il doare ca unu isi cumpara S klasse, lui golful ala i-a placut si a investit in el...la noi merita doar daca ai vreun bolid.
La masina mea oare merita sa dau 2000 de euro pe un amarat de ambreiaj? ca nici eu nu as vrea sa dau atat.
Tatut daca ar fi legea lege si ITP-ul pe bune ori ai schimba acea piesa iri ai da la casat masina! Luati-va masini scumpe atunci ca sa nu se cunosca 1000 de euro cand schimbi ceva.
Apropo eu am spus la misto 1000 de euro chiar nu stiu cat costa la acest model un filtru de particule, poate e mai ieftin poate e mai scump.
Nu te supara pe ce am scris am vrut sa spun in general ce fac romanii, si toti vor masini de lux, pai aia care au masini de lux cumpara apoi ulei contrafacut si piese aftermarket cele mai ieftine, ca nu au bani de OEM si asa mai departe...

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Ai facut soft, si ai lasat DPF-ul acolo, infundat?
Limitarea apare din cauza unei erori care declanseaza modul de protectie al motorului. Mergi la o diagnoza serioasa, si vezi ce eroare apare cand se limiteaza. Este posibil sa ai softul prost facut, si sa fii nevoit sa il schimbi.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| explică (pentru NoTurbinaNoGood):

La asta m-am gandit si eu

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| explică (pentru NoTurbinaNoGood):

Am facut vreo 2 diagnoze si una spune ca e presiunea de la turbo, una ca uite nu mai stiu cum a zis ca se numeste dar ca a ramas o clapeta pe inchis nu stiu unde... acum nu mai stii ce sa mai crezi, acum toti mecanici astea te pune sa schimbi piesa cu piesa pana faci toata masina

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru Allin04):

Clapetele swirl, cred. Daca au ramas inchise, de acolo e problema, nu mai intra aerul cum trebuie.
Eroarea de presiune turbo poate avea mai multe cauze, poate fi prea mare din cauza clapetelor swirl care obtureaza, poate fi softul prost, geometria blocata, furtunasele de control sau turbina uzata, nu mai face presiune ok.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează