Salut. fi atent putin la mine :D sunt detinator de passat de doi ani de zile motorizare 2.0 TDI common rail. dar al meu are motorizarea cea noua din 2010. passaturile fabricate pana in 2008 cu motoare de 2.0 au cam avut probleme sa zic asa. cele fara probleme sunt cele de 1.9 pana in 2008. presupun ca si audiurile cu motoare de 2.0 care au avut cam aceeasi motorizare ca si passatul au avut probleme, nu stiu exact sa iti zic. cel mai bine iti recomand passat de 1.9. sau daca mai ai vreo 2000-3000 de euro in plus poti sa iti iei un passat dupa 2009 care nu o sa mai ai abolsut nici-o problema. eu am acum 215.000 fara nici-o problema decat consumabile la timp si atat. legat de detalii, nu te uita in gura vanzatorului ca el o sa zica ca e full fara piele =))) ca asa zic toti, nu exista full fara piele la passat, intelegi? fi atent cel mai bine te astept pe facebook aici la noi pe grup si pune aceeasi intrebare. te vor lamurii mai multi baieti despre ce este vorba : https://www.facebook.com/groups/190404321138124/?fref=ts. daca nu iti merge linkul atunci cauta si tu grupul : Vw Passat B6. Bafta la cumparat!
Hai sa te iau asa mai pe sus iti lauzi vw-ul, am un volvo din 97 cu peste 400 000 km la bord 2.0i, merge pe gpl de mai bine de 14 ani, nu are pic de rugina, porneste la -25 de grade la sfert de cheie si dupa ce ca merg ca nebunul cu masina [nu exagerez cand vine vorba de viteza, depasirile si acceleratia, astea sunt agresive la mine] schimb viteza pe la 5000-6000 rpm de multe multe ori si intru cu 60-70 km/h pe tronsoanele cu drum de piatra [drumul ce uneste localitatea in care stau de cel mai apropiat oras este in constructie si eu il fac aproape zilnic], nu mi s-a stricat de 1 an jumate nimic la masina, pe cand o cunostinta de-a mea a schimbat la vw-ul lui caseta de directie, telescoape, capete de bara etc... deci vw nu sunt atat de fantastice
te lauzi cu 200 000 km, cum iti porneste motorul? cata rugina ai pe sub aripi? a mea nu are nimic, daca vrei te invit s-o verifici chiar tu
Iti dau dreptate, 2.0 tdi este catastrofal cand vine vorba de fiabilitate pe cand 1.9 tdi este foarte apreciat si intr-adevar bun, practic, singurul motor cu adevarat bun din VAG.
Referitor la intrebare: daca vrei sa-ti para foarte foarte rau mai tarziu ia-ti audi, dupa ce ca are 2.0 tdi, mai e si audi adica mai scump decat vw iti va parea foarte rau, mai bine-ti iei passat-ul cu toate ca este tractor pe langa a6 dar na, macar nu arunci cu banii toata ziua
Eu iti recomand sa te uiti putin pe la volvo, vezi ce gasesti, ti-as recomanda un s60/v70, bate passat-ul cat si a6-ul fara probleme! Serios, uita-te putin si pe la volvo, fa un test cu masina unuia dupa ce faci test cu a6 si passat sa vezi ce inseamna o masina adevarata! Am un vecin care atunci cand mi-am luat eu v40-ul a trecut de la astra g la vw golf 4, vazand ca are o conserva de masina pe langa ce am eu si-a luat o jetta din 2008[doar sa se dea mare ca are masina mai buna decat a mea], pacat insa ca are 2. 0tdi si rad de el de ma zapacesc ) si fierbe de furie
mai ales ca iarna ii porneste mai greu decat imi porneste mie v40-ul =]]] si are si rugina pe sub aripi
Si a mea e mult mai confortabila decat a lui, a stat in a mea si nu a spus nimic, nu a mai vrut sa vorbeasca despre masini in ziua respectiva
Ce sa le faci, detinatorii de vw, se cred regii soselelor pana cand dau de cei cu masini adevarate, asa si smecherasii cu golfuri, mi-am batut joc in ultimul hal de unu cu golf 5 pe autostrada, de la 130 m-a depasit unu cu golf 5, am bagat acceleratia la fund si in cateva secunde am trecut cu 180 pe langa el. masina din 97 ce merge pe gpl [un dric, cum o descrie mult prea fericitul meu vecin] face o conserva [cum descriu eu golfurile]
din 2006 imi place ca acel golf 5 avea jante pe 17 cred, negre, frumoase, vopsea metalizata, putin lasata, pregatita asa frumos, curata, frumos modificata, pacat ca smecherasul nu a mai fost smecheras cand a vazut ca masina lui la care se-nchina nu face fata unui dric
De aveam eu un s60/v70 d5 la peste 180 cai putere...[stai linistit, nu sunt genul care sa mearga foarte repede care poate cauza un accident in orice moment, normal ii dau cat sa ma incadrez in prima amenda pana si pe autostrada, ca mai scap piciorul prea tare pe acceleratie ca ma mananca talpa, asta e alta poveste
) ]
La deal ii dau cu a 4-a a 5-a fara nici o jena, cand e sa trag frana de mana in panta cu masina incarcata atunci masina acolo ramane neclintita, cand e sa trec muntii in urcare cu remorca in spate incarcata + masina incarcata in depasiri iar, nu am probleme adica sa mergi cu 40 km/h la urcare mi se pare banal, eu prin curbe stau la 40-60 km/h [prin serpentine] cel mai mult am intrat, eram cu masina semiincarcata, cu 80 km/h abia depasisem un tir. Tot asa o conduc zilnic, schimb vitezele pe la 5000-6000 rpm, motorul rage, cand e la relanti toarce, fum nu scoate, de troncanit nu troncane, eu cred ca am una dintre cele mai bune masini pe care le-ar putea avea un roman cu buget mic-mediu.
Daca vrei calitate nu-ti lua vw, daca vrei fiabilitate nu-ti lua audi, daca vrei confort nu-ti lua nici una dintre ele, daca vrei siguranta nu-ti lua nici una dintre ele, daca vrei o masina de familie, vw-ul ar fi ok, daca vrei doar sa fii smecheras ia-ti din VAG, pune niste manele acolo, da geamurile jos, da volumul la maxim si stai ca 'smecherul' si condu-ti minunatia, orbeste-i pe cei de pe trotuar cu lumina de la check engine
(asa cum toti cu masini nemtesti isi bat joc de cei cu masini din alte tari, asa-mi bat si eu joc de cele nemtesti, macar eu chiar pot, eu chiar am de ce sa-mi bat joc, masinile nemtesti nu sunt cele mai bune, d-aia! )
Si acum iar vor veni toti si vor spune 'huaa, mars cu volvo tau cu tot' ca doar na, asta-i comportamentul tuturor smecherasilor! Hai, criticati-ma! Doar asta stiti sa faceti! Eu discut despre masini voi discutati despre mine! Este opinia mea, nu-ti convine, nu o baga in seama!
mi se pare mie sau esti un pic cam prea critic?, si ar trebui sa iti tii parerile negative pentru tine. omul a intrebat clar intre doua modele ce doreste sa isi cumpere. ok, sti ce probleme au, atunci ii spui omului frumos, are problema asta asta si asta, nu cum ai venit tu aici sa te lauzi cu volvoul tau din 97
nu zice nimeni ca nu e real tot ce zici dimpotriva eu st de acord cu ce zici ca ai 400.000 si ca masina merge brici pentru ca asa sunt masinile straine, nu mai sunt ca dacile de odata care la 150.000 picau de tot. App legat de rugina tu chiar crezi ca gata toate masinile sunt pline de rugina sub aripi?, se intampla sa fie cateva cazuri, oaia neagra din turma, dar nu toate sunt la fel
de astfel cum nici toate nu sunt la fel bune, poate tu si eu am fost unii dintre norocosii cu o masina reusita, nu toti pot spune asa, sunt destui care isi plang de mila cu ele. De altfel de asta este forum sa impartasim ceea ce stim cu altii, nu sa criticam si sa jignim sau cum ai zis tu ca gata sunt praf toate masinile nemtesti. Eu zic sa te documentezi mai bine VW detine o gama foarte larga in ceea ce priveste masini, nu doar audi seat si skoda, detine de altfel si lamborghinii si bugatti veyron si multe altele in total cam 9 firme producatoare. Legat de volvo, eu am un prieten care are un volvo s80 din 2004 si are 360.000 de km rulati doar de el in Romania, si nu a avut niciodata probleme cu ea la motor. ca a mai schimbat un telescop, o bucsa ceva este ceva firesc la drumurile noastre. Eu chiar recomand oamenilor care vor sa cumpere volvo
dar in acelasi timp si orice din gama vag, depinde pentru ce doreste masina. Eu m-am orientat pe o masina de familie. Nu m-a interesat asa mult puterea si viteza. Ci comfortul si spatiul. Legat de motorizarile de la passat, cele mai fiabile sunt 2.0 TDI CR dupa 2009. In primul rand sunt euro 5 pentru care taxa este aproape infima, dar ca si fiabilitate sunt foarte silentioase, nu mai stai cu zgomotul acela de tractor, cum era la cele pompe diuse. Sanatate si numai bine
!
Da, sunt critic ce-i drept, ma enerveaza astia cu masini nemtesti, 80% din ei sunt de astia cu fite, 'smecheri' si mai stiu eu cum, ii vezi cu golf 5 1.4 cum stau cu capota deschisa in parcare si practic 'se dau mari' ca au 'volsfagan' dar daca deschid eu capota la a mea ce sa mai spun? sau vine unu cu dodge RAM si deschide capota si scrie acolo 8 litri, ala ce pana mea sa mai zica? Serios, sunt multi ce se cred foarte tari ca au un amarat de vw care abia face suta in 12 secunde... jetta 2.0 tdi face suta in 9.4 secunde, a mea 2.0i din 97 face suta in 9.4 secunde si are 190 nm cuplu pe cand vw-ul are 320 cam asa si 140-150 cai, ce sa mai zic?
Eu totdeauana voi avea volvo, s-ar putea sa-mi iau un mitsubishi, subaru ceva dar niciodata masina nemteasca! Nu vreau sa aud de asa ceva! Astea din europa nu ma prea impresioneaza, volvo a reusit dar alea nemtesti nu, am mers cu E class din 2000 si pot sa spun ca nu e la fel de confortabila precum a mea si totusi, E class, v40-ul se compara cu C nu cu E.
Ma uit la primele modele de ML si mi se par chiar urate, MB nu ma impresioneaza cand vine vorba de design, astea mai noi arata mai bine, au luat putin de pe volvo mai ales A class dupa v40[ asta nou ] Astea din VAG au acelasi design rece, ascutit, linii ascutite, masini 'nervoase' nu imi place designul agresiv, il prefer pe cel fluid, cand ma uit dupa o masina, caut mereu calitatea, siguranta, performanta, durabilitatea, pretul de achizitionare/intretinere Decat sa-mi iau nemteasca 2000+ mai bine imi iau un volvo pana in 2000 La MB nu stiu ce sa spun, in ultimul timp au cazut, designul ala naspa de pe Vito, c class si A class, cine stie cate alte modele mai sunt cu bordul si tableta infipta, urasc chestia aia, este 'cea mai buna' idee! Vreau sa-l felicit pe designer! Cum il cheama? Dorel? Restul este foarte frumos dar 'tableta' aia strica absolut totul! BMW isi pastreaza designul de muuuuuuult timp, ca-ti iei seria 5 din 2012 sau din 2006, tot aia-i acelasi interior, cateva functii in plus in rest aceeasi masina... sec
alea din VAG la interior au designul rece, tind spre low quality, la audi da spre premium dar nu, nu ma convinge nici o nemteasca! Daca ar fi sa vina unu cu E class la mine sa facem schimb [din acelasi an] nu as face schimbul! Pentru ca am mers cu E class si nu mi-a placut cum a mers, la relanti face ca tractorul, vibreaza foarte tare, in mers e silentioasa, ruliul caroseriei e mai mare decat la v40 in curbe, la confort nu are nici o sansa in fata v40-ului, la fiabilitate nici atat, c class a fost foarte fiabil in rest nu prea prea...si la pret te sperii, la toate astea nemtesti! Prefer volvo, au putine modele dar bune! Mor dupa un V70 de prin 2003 dar mor din cauza ca taxa e 8000 de euro si cine da atat? 2.4 diesel euro 3, 185 cai putere, full option, masina de masina! Cand va fi sa am mai multi bani, poate ca merg in strainatate, acolo este mult mai usor sa-ti iei masini sa le intretii, taxe etc... si-mi iau un 740 turbo wagon sau un 850 tot wagon, alea masini! Tancuri suedeze, ambele!
Vad ca si tu preferi tot masinile wagon la fel ca mine. Eu inainte sa imi iau passatul gasisem la vreo 9300 un volvo s40 din 2011, visinie frumoasa, piele etc. am sunat neaparat sa intreb de ea si mi-a zis tipul ca seara a pus-o pe net si dimineata a si venit unu la el si a vandut-o imediat. Iti dau dreptate cu BMW, chiar nu fac nimic la ele. Decat putine modificari si apare noul model. Legat de passat, mie nu imi place deloc b7-le este extraordinar de patratos, din acest motiv am optat pe b6 dar b6 din ultimul lui an de fabricatie, adica din 2010, ca din 2011 au scos b7-le. Si ma rog ce au facut la b7, au stricat tot exteriorul si interiorul l-au pastrat pe cel facut in 2010 pentru b6, ca in 2010 au schimbat interiorul la b6. In schimb imi place noul b8 de urmeaza sa il produca, au modificat tot interior si exterior, dupa esecul cu b7 s-au convins si ei ce trebuie sa faca. Legat de taxa auto, urasc taxa asta nenorocita, bani dati de pomana la stat ca ei nu fac absolut nimic pentru noi, pentru anti-poluare din acesti bani de ii dam. Din acest motiv am preferat sa astept sa mai strang bani si sa imi iau euro 5 sa nu mai platesc la stat 1500 de euro taxa pentru ca pana in 2009 toate erau euro 4, dupa 2009 le-au facut euro 5. asa am dat 149 de euro taxa. App daca zici ca masina iti merge bine eu te sfatuiesc sa nu cuva sa renunti la ea
Cea mai mare greseala cand ai o masina care merge foarte bine fara probleme sa o vinzi, am multi prieteni care au avut masini care chiar le-au nimerit bune si le-au vandut pentru simplu fapt ca au avut o oferta buna
este o greseala, pentru ca la masini este ca la lotto, sa zicem ca a castigat de la cea care a vandut-o dar baga de doua ori mai multi bani in cea care si-a luat-o dupa. Ai idee ce fel de euro este s80 din 2004? cel cu motor de 2.4 diesel. apropo legat de masini, atat timp cat ai grija de masina si masina are grija de tine
asta dintotdeauna a fost si va fi valabil. daca stii sa o conduci, daca ii faci schimburile la timp, daca nu dau cu ea prin gropi, toate astea conteaza atat pentru ea cat si pentru buzunarul nostru. Greseala romanilor, ca ei se duc in targuri si cumpara de la samsari masini care au 500-600 de mii de km dar in bord au 150-200 de mii, si ii cred pe aia ca masinii i-au fost schimbate de curand alea alea alea, dar ele de fapt saracele au nevoie sa le fie schimbate
si de asta le cad mereu si se mira ce au. Mereu mai bine esti preventiv schimbi dinainte ce este de schimbat, ca dupa sa nu cada cu totul.
S80 2.4 diesel adica D5 euro 3 cred, volvo nu prea s-a imprietenit cu acest termen eco friendly si d-aia cand am calculat taxele pentru un volvo v70 din 2003 D5 2.4 diesel 185 cai putere euro 3 rezultatul a fost 8500 euro
)) sa dau cu capul de pereti nu alta si un ford c-max din 2005 euro 4 2.0 tdci [nu mai stiu puterea, asta nu se pune oricum] 100 de euro taxa parca...
Altceva : Eu merg cu masina asta ca si cum ar fi masina firmei sau nu ar fi masina mea practic o bag prin toate tiharaile, de curand am indreptat pamantul cu burta masinii din greseala pe la 40 km/h nu a patit nimic, masina asta nu moare
am intrat cu 70 km/h pe un tronson de drum in lucru [drum cu piatra, denivelari, vai de el!] altii cu 30 maxim si tot ii vad pe astia ca le pica nu stiu ce ca nu stiu ce altceva
Eu cu tancul suedez ma doare la basca de drumurile proaste din RO, in 2 ani am schimbat un capat de bara si un pivot roata dreapta fata si am mers mult muuuult si numai in suturi o duc, schimb pe la 5000-6000 rpm cand intru in depasiri si masina porneste la -20- -25 grade la sfert de cheie si nu are nici o problema! Masina asta ma impresioneaza! A avut o problema, la relanti apasam pe acceleratie si se subtura putin apoi urca, am dus-o pe autostrada, i-am dat pana in 180 km/h de l-am deprimat pe unu cu golf 5 si a 2-a zi nu mai avea nici o problema
La masina asta am schimbat consumabilele si motorul [pe autostrada din nou, in loc sa bag a 5-a am bagat a 3-a si eram pe la 4500 rpm
]
Am grija de masina, o duc la spalatorie in fiecare saptamana, o ingrijesc, interiorul este luna, zici ca masina este noua, 400 000 km facuti si nu vad rugina deloc, m-am uitat peste tot, n-am gasit! la exterior are mici probleme, din banii aruncati pe motor trebuia sa o revopsesc in rest trebuie sa-i schimb bata spate ca un inteligent in parcare m-a impins putin si mi-a rupt niste suporti pe acolo si nu mai sta chiar asa drept dar nici nu cade, am tras de ea m-am pus pe ea si nimic
Poate ca vei spune ca sunt prea agresiv cu masina, si eu cred asta dar drumurile din RO ma fac sa ma port asa dar asta nu inseamna ca ma bag cu viteza pe toate hartoapele, pun si eu frana, si ce mai frana, treceam muntii mergeam pe ruta onesti-Brasov [parca] si la coborare intr-o curba foarte stransa cu parapet pe mijlocul drumului parca aveam undeva la 70 km/h am apasat frana la maxim, noroc ca nu era nimeni in spatele meu, acolo a ramas masina am rasturnat tot prin portbagaj
masina merge ca noua, nu am nimic de reprosat si nu cred ca o voi vinde vreodata, oricum nu aveam de gand
si chiar daca ar fi s-o vand nu iau mare lucru pe ea, nu cumpara nimeni volvo in tara asta
trebuie sa-l vinzi la 1000 de euro ca sa se uite pe anunt cu toate ca a mea este full option, interior integral din piele 2.0 i cu instalatie gpl. Am un prieten ce nu a putut vinde v40-ul lui cu 1500 euro din 99 heico sportiv, masina unicata, numai jantele [10 modele in lume] costa 1000 de euro.
Oricum ar fi, eu la a mea nu renunt! Sau mai bine zis la volvo nu renunt, voi merge doar pe volvo! 4 stele la euro NCAP pentru 1997 este ceva! si acele 4 stele au fost obtinute in 96 de s40 versiunea cu 3 airbaguri, laterale si la sofer eu o am cu 4 airbaguri dar ma simt mai in siguranta decat intr-un golf 4 cu 6-8 airbaguri
care a luat cu un punct mai putin decat v40-ul
Nu mai stiu ce mercedes din 95-96 a primit 2 stele la euroNCAP...
Pe scurt, nu cred ca este vreo nemteasca sa poata lua volvo la rezistenta! problema cea mai mare a nemtilor, folosesc o tabla mai groasa decat volvo [cred] este mai greu de deformat dar sasiul, scheletul ce protejeaza la impact este mult mai prost gandit! uita-te la IIHS la small overlap sa vezi cum raman alea nemtesti infipte pe cand volvo si cateva alte marci evita si impactul nu este atat de puternic
2.0 TDI din 2006 e un motor extrem de prost.
1.9 TDI e mult mai fiabil.
Iar daca cauti piese ieftine, nu pricep de pe p**^ mea te uiti la A6 si "b6" (banuiesc ca Passat). Ambele necesita revizii in service, unde daca ti se spune ca ai de schimbat o piesa de 600 de lei, trebuie sa te conformezi. Daca esti taran, incepi sa umbli din service in service pana gasesti un carpaci sa-ti faca o ciobaneala de 300 de lei, numai sa nu faci treaba ca la carte.
Ia-ti Logan 1.4 si pune-ti benzi reflectorizante, ai sa fii mult mai multumit. Si nu glumesc.
Eu zic sa-ti te indrepti spre o masina mai noua pentru ca din cate stiu passaturile cu motoarele b6 au injectoare proaste Siemens. cauta un passat dupa 2007 daca vrei, ca au injectoarele Bosch, cat despre audi nu stiu, dar sigur e mai bun decat passat cu motorul b6. Cat despre piese, nu conteaza cat costa daca tu vrei sa ai masina functionabila.
Pai vw are piesele mult mai ieftine... dar daca vrei performanta (si femei) ia-ti un audi... (daca te tine buzunaru)
Sunt scumpe rau rau?
Cam da... Dar dupa mine ia-ti un passat sau chiar un golf si modifical putin.
Ana127483 întreabă: