| DjAbstraktw a întrebat:

Cand schimb vitezele 1/2/3... se aude un zgomot cand fac asta.
Il pot auzi numai daca motorul e oprit si aveam geamul deschis. l-am observat dupa ce am parcat masina. Oprisem motorul si am bagat in treapta 1 si am auzit un zgomot slab cand am incercat in celelalte trepte se auzea.
E normal sa se auda ceva? Eu sunt incepator si nu ma pricep.
Mi s-a intamplat sa imi moara motorul de vreo 4 ori de cand am masina asta, este de aproape o luna de 3 ori mi-a picat de la ambreiaj si o data fara sa-mi dau seama am bagat in viteza si nu am apasat ambreiajul ( parcam masina si era destul de inghesuit era 1 noaptea, eram obosit si ma chinuiam acolo si mi s-a oprit motorul cand am bagat in viteza 1 si nu apasasem ambreiajul).

Răspuns Câştigător
| danbnz a răspuns:

Si cu ulei si fara tot se aude un zgomot, si asta la orice tip de masina.
Inainte sa sari cu gura afla ca am 30 de ani vechime ca sofer profesionist.

11 răspunsuri:
| anonimg a răspuns:

Posibil să ai lipsă de ulei în cutia de viteze. Fără mecanic nu rezolvi problema.

| DjAbstraktw explică (pentru danbnz):

Asa mi-a zis si mecanicul cand am fost si a zis ca nu are nimic e bine de stiut ca mai sunt si oameni care raspund si stiu ce zic.

| DjAbstraktw explică (pentru danbnz):

Nu pot sa iti dau funda daca nu dai un msg individual

| danbnz a răspuns (pentru DjAbstraktw):

E bine sa ceri si alte pareri... unii mecanici auto sunt niste hoti la drumul mare, mai ales daca vad ca nu te prea pricepi la mecanica.

| DjAbstraktw explică (pentru danbnz):

Mecanicul la care merg il cunosc si nu cred ca mar minti nu ar avea de ce.

| danbnz a răspuns (pentru DjAbstraktw):

Atunci e alta treaba...
Nu stiam ca-l cunosti.
Eu te avertizam la modul general.
Ti-am dat si mesaj individual.
Zi buna!

| anonimg a răspuns (pentru danbnz):