| PringAloe a întrebat:

Care este cea mai buna distributie, aia pe lant sau pe curea? De ce? Care sunt - si + urile happy

3 răspunsuri:
| RAY a răspuns:

Https://mechanicbase.com/engine/timing-chain-vs-timing-belt-differences/

În opinia mea, centurile de distribuție sunt o alegere mai bună, din cauza problemelor cu lanțurile de distribuție pe mașinile mai noi. Dacă ați înlocuit centura de distribuție, sunteți sigur că va dura până la următoarea înlocuire programată.

Fiecare are propriul set de argumente pro și contra. Producția de mașini accesibile a necesitat dezvoltarea centurii de distribuție, care este mai ieftină și liniștită, în comparație cu lanțul de distribuție. Mulți producători au apelat la fabricarea de mașini cu curele; acest lucru a făcut ca centurile să fie mai frecvent utilizate.

Pe dezavantaj, trebuie să înlocuiți centura după fiecare 40.000 până la 100.000 de mile. De asemenea, va trebui să luați în considerare costurile pompei de apă și ale întinzătorilor.

Lanțurile de distribuție au planșe de viață mai lungi (în funcție de motor) - suficient de aproape de cea a mașinii. Sunt de lungă durată, dar întreținerea lor este strâns legată de presiunea uleiului de motor. O reducere a acesteia poate provoca probleme grave.

Centurile de distribuție prezintă, de asemenea, avantajul frecării reduse și nu este nevoie de lubrifiere. De asemenea, experimentați o performanță mai mare a mașinii, datorită preciziei crescute a sincronizării.

Dacă nu vă preocupă costurile de întreținere constantă a mașinii dvs., atunci puteți opta pentru lanțul de sincronizare.

Care sunt simptomele unui lanț de sincronizare?
Atâta timp cât ai un motor cu combustie internă, vei avea întotdeauna nevoie de o curea de distribuție, un lanț de distribuție sau unelte de distribuție. Majoritatea vehiculelor cu deplasare mare de pe piață au fost echipate cu un lanț de sincronizare și sunt responsabile pentru buna funcționare a arborelui cu came și a arborelui cotit.

Deoarece lanțul de sincronizare este de natură metalică, necesită o lubrifiere constantă pentru ca acesta să funcționeze fără probleme. După utilizarea continuă, lanțul de sincronizare poate începe să se ude, iar acest lucru interferează cu cronometrarea motorului care duce la erori. Următorii factori indică un lanț de sincronizare defect.

Verificați lumina motorului
Verificarea intermitentă a luminii motorului Mașinile moderne folosesc tehnologie avansată pentru a detecta probleme cu motorul. Dacă arborele cu came nu este sincronizat cu arborele cotit, unitatea de control a motorului va stoca un cod de probleme și va aprinde lumina motorului.

Incendiu motor
Este momentul să vă schimbați lanțul de sincronizare atunci când începe să se întindă determinând să sară unul dintre angrenajele din arbore cotit sau arbore cu came. Veți observa că motorul dvs. este incorect. Dacă ignorați această problemă și întreruperea lanțului, veți întâmpina unele probleme grave ale motorului.

Rattling motor inactiv
Când mașina dvs. este ambalată, motorul ar trebui să producă un sunet silențios consistent. Dacă aveți un lanț de sincronizare, motorul dvs. va produce un sunet iritant. Acest lucru se datorează vibrațiilor produse de lanțul de sincronizare al motorului. Va trebui să îl înlocuiți imediat, deoarece un motor nu poate funcționa fără lanțul de sincronizare.

Ras de metal în ulei înlocuit
Pentru a menține operațional lanțul de sincronizare are nevoie de multă lubrifiere. Uleiul de motor este folosit. În timpul serviciului auto, vi se va cere să vă schimbați bujii, filtrul de ulei și să schimbați uleiul de motor. Aceasta se face după fiecare 5.000 de mile.

În cazul în care lanțul dvs. de sincronizare a început să se confrunte cu uzură, veți observa câteva bărbierituri metalice în uleiul de motor expirat. De asemenea, poate fi necesar să verificați ruperea elementelor de fixare și a supapelor de chiulasă. Înlocuiți-vă lanțul de sincronizare imediat ce observați bărbierituri metalice în uleiul de motor vechi.

Șoferii sunt sfătuiți să fie întotdeauna atenți pentru zgomotul neobișnuit al motorului și să înlocuiască cureaua de distribuție sau lanțul de distribuție imediat ce observă probleme. Dacă nu este schimbat, poate duce la probleme suplimentare ale motorului.

Concluzie
Decizia de a folosi centura de distribuție sau lanțul de distribuție va depinde mai întâi de modelul mașinii tale. Vehiculele cu deplasare mare sunt livrate cu lanțul de distribuție, dar mașinile cu prețuri rezonabile au centura de distribuție. Centura de distribuție are avantajul cheie de a fi ieftin și de a necesita o întreținere redusă.

| Digikey a răspuns:

Depinde de marca.
La Mercedes distributia pe lant nu o schimbi niciodata, la unele modele de BMW trebuie sa dai jos motorul sa umbli la ea n47 si costa o absurditate, la tfsi de la gupul VAG pica distributia pe lant pana in 80.000 km.
Si nu este zgomotoasa.Si nu trebuie sa se rupa lantul, doar sa sara doi dinti de la punct si sa atinga usor supapele de admisie de pistoane.

| 15alin15 a răspuns:

Distribuția pe lanț se schimba pe la 300000 km iar cea pe curea la 60000 km, dezavantajul la cea pe lanț este că îi mai zgomotoasa