| emoboy a întrebat:

Ce parere aveti de motoarele racite cu aer? Ce se intampla daca nu se racesc suficient? Se pot cala? Dar daca se racesc prea mult(iarna). Funda

Răspuns Câştigător
| a1doru a răspuns:

Nu stiu cum e cu mobrele astea ca nu am vazut niciodata una, nici macar in poza rolling on the floor. oricum, motoarele racite cu aer[fortat, cum e la vw ''broscuta, sau oltcit, sau ''natural'' ca la motociclete], sunt concepute pentru o racire cat mai optima, altfel ar cala la fiecare cateva zeci de km.eu am mers cu bmw'ul meu, in Spania, sute de km[la 80-90km/h]pe o temperatura de 43 de grade, fara niciun fel de probleme.

6 răspunsuri:
| emoboy explică:

Sau poate ca ma refer la un Oltcit. :-p

| emoboy explică:

@a1doru-pai iarna la vreo -5 grade cu o viteza de 50km/h motorul ex:unui mobre (hoinar nu 50)nu o sa se raceasca mai mult decat ar trebui?
Si vara daca ar fi sa merg cu ea pe deal (viteza I)numai in panta nu il supraincalzesc?

| a1doru a răspuns (pentru emoboy):

Nu stiu cum e cu mobrele astea ca nu am vazut niciodata una, nici macar in poza rolling on the floor. oricum, motoarele racite cu aer[fortat, cum e la vw ''broscuta, sau oltcit, sau ''natural'' ca la motociclete], sunt concepute pentru o racire cat mai optima, altfel ar cala la fiecare cateva zeci de km.eu am mers cu bmw'ul meu, in Spania, sute de km[la 80-90km/h]pe o temperatura de 43 de grade, fara niciun fel de probleme.

| a1doru a răspuns:

Motoarele racite cu aer nu prea au timp sa se supraincalzeasca, si nici sa se raceasca mai mult decat trebuie in timpul iernii

| 0rlando a răspuns:

Dacă se răcesc prea mult iarna, în cel mai rău caz se face uleiul marmeladă și va trage motorul ceva mai greu, în rest nici un risc. Pe când de la supraîncălzire, motorul se poate cala cu ușurință.

| dru1darius a răspuns:

Cred ca te referi la motoarele 2 timpi, adica scuter, sau poate chopper in 4 timpi, nu?

| dru1darius a răspuns:

Cum sa se faca uleiul marmelada iarna, la cele pe racire lichid nu se receste noaptea cand sta afara, exista aditivi bagati care rezista si la -40grade, la fel si la carburanti, motorul pe aer ii un motor deja trecut, motoarele pe lichid, tin motoru la caldura optima pentru fuctionare, au ventilatoare pentru o supra-incalzire

Întrebări similare