| mgtow a întrebat:

Conversia GPL necesita benzina la pornirea motorului sau se anuleaza complet alimentatia cu benzina? Suna ciudat sa folosesti masina pe gaz si sa adaugi benzina pentru a porni motorul halal conversie zic. In fine sa imi explice cineva cum e in RO poate la noi e diferita conversia si cat tine un plin? Nu rezervor mic, sa fie unu in conditii consistent.

Răspuns Câştigător
| Sofer a răspuns:

"Masina porneste pe benzina si trece pe gaz automat cand ajunge la temperatura si turatia setata de montator. Dupa aceea masina merge cu GPL pana la oprire. Daca se termina GPL-ul in mers, sistemul citeste scaderea presiunii si trece automat pe benzina."
Deci asa e sistemul asta. sa ai benzina in masina jumate de rezervor sau mai putin de jumate. Asta in caz ca ramai fara gas.
Sunt rezervoare ce inlocuieste roata de rezerva. nu stiu exact ce capacitate au dar cred ca intre 30-45 litri si consum cu 1-2% probabil. daca ai consum de 7% cu gpl poate sa fie 9%. cine are gpl iti va spune sigur. oricum renteaza daca faci km multi.

| mgtow explică (pentru Sofer):

Benzina urca din an in an, nu strica instalatie GPL - LPG zic englezii nu strica o instalatie improvizata la masina sa nu zic la un M4 e alegerea perfecta daca nu alergi mult cu ea

| Sofer a răspuns (pentru mgtow):

De exemplu daca ti-ai lua un bmw x5 4.4 benzina gpl e solutia laughing

| mgtow explică (pentru Sofer):

Dar eu am vazut multe masini in ziua de azi care au forma sport, aerodinamica de vehicul modern cu motoare de la 3.0 in sus M4 sau nissan GT-R modele de iti cad plombele. Orice masina sub motorul ala e un rahat care se baga in cozonac (deala verde, rosu galben). Asa ca varianta e GPL-zatul ieftin la cheltuieli si conduci cu viteza legala nici nu.i inteleg la ce fac dita mai motoarele daca nu e permis sa conduci peste o limita de viteza. Alt exemplu tesla roadster mai presus decat bugatti vrei masina aia dai lovitura in elvetia altfel imposibil + prelungitor de la priza pana in garaj https://www.tesla.com/en_GB/roadster?redirect=no

4 răspunsuri:
regis
| regis a răspuns:

Conversia GPL necesita benzina pentru pornire, ba chiar si mașinile cu GPL din fabrica tot la fel funcționează. Asta pentru ca gazul trebuie sa se vaporizeze înainte de a ajunge la injectoare, iar pentru a se vaporiza are nevoie de căldură, pe care o ia de la motor, mai exact din lichidul de răcire. De aceea pornirea se face pe benzina, iar după ce lichidul de răcire ajunge la temperatura setata (de obicei 30 de grade) sistemul trece automat pe gaz. Dacă motorul e cald, trecerea se face imediat.
Plinul tine după cat de mare e rezervorul, iar daca acesta este toroidal (montat in locul rotii de rezerva), mărimea lui depinde de mărimea rotii (implicit a spațiului).
De exemplu eu am un rezervor de 38 de litri, carepe mine ma tin cam 400 de km.