|

Cum învăț să apăs pedala de accelerație? Sunt praf la treaba asta.

13 Raportează Evaluează
13 răspunsuri:
| a răspuns:

Dar cu ambreiajul te descurci? pai daca te descurci cu ala acceleratia este floare la ureche, apesi mai tare pe ea daca vrei sa mergi mai tare sau mentii piciorul intr-o anumita pozitie fixa ca sa ai o viteza constanta

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru reluolteanu):

De masini fara ambreiaj ai auzit?

http://leasingoperational.com/cutia-de-viteze-automata

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru flixbuster):

Hai sa ne c/c/a/m pe noi, cand participam la liniute legale si ilegale cu siguranta nu aveai nici permis mr.
voi generatia asta care ati prin tabletele si cutiile hidramate daca va urcati pe o masina cu cutie manuala stricati timoneria...dar hai sa facem pe desteptii, stiu si de DSG si de PDK- in opinia mea cele mai performnate cutii (la pdkuri ma refer) intra repede pe google sa vezi cine foloseste pdk laughing

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

De cand sunt pe lumea asta (si am o varsta bunicica, pensionar) n-am auzit de asta! Sa nu stii sa apesi o pedala! Eu am inceput "sa apas" o pedala la 11 ani furand tractoare din curtea SMT-ului (ulterior s-a numit SMA). Au trecut de atunci peste 50 de ani si am vazut multi oameni invatand sa conduca si n-am auzit de asa ceva. Inseamna ca studiile de specialitate care spun ca tinerii de astazi sunt "varza", au dreptate. Numai un razboi mondial ne mai salveaza omenirea. Unul care sa distruga tot ce-i electronic si apoi scapa cine poate. Asa oamenii vor invata sa gandeasca si sa reinteleaga principii fizice si de alta natura, simple: calcatul pe talpa piciorului, dus mana la gura, scarpinatul, etc.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Cu o miscare de sus in jos, pana ajungi la viteza dorita. In principiu e recomandat sa fii intr-o viteza altfel nu vei reusi decat sa turezi motorul.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Păi știi cum să faci? inainte de școala de soferi faci un curs de apăsat pedala de accelerație și gata

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

De ambreiaj am mai auzit, dar de accelerație e prima oară când audlaughing))
apeși pe ealaughing)

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru Nevermore):

Exact asa m-am gandit si eu.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Pai apasa pe ea...

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| explică:

Pedala de ambreiaj, nu de accelerație laughing) Sorry guys. Nu știu când să iau piciorul de pe ea. La pornirea cu mașina îmi e greu, atât. Sunt începător. Văd aici un bătrânel care a început să se gândească la război din cauza unei întrebări laughing)

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru Vali215):

Esti cam prea incepator daca faci confuzie intre ambreiaj si acceleratie.

Acum ca ai clarificat despre ce pedala este vorba: doar prin exercitiu/repetitie vei invata cum sa eliberezi usor ambreiajul in timp ce apesi usor acceleratia. Mergi cu masina in poligon auto unde poti face opriri si porniri/plecari de pe loc cate vrei.

Conteaza foarte mult si cum sunt reglate pedalele. Eu am patit-o dupa multi ani de condus - a trebuit sa mut 500m o masina dintr-o parcare in alta si cred ca mi s-a oprit motorul de 5 ori. Motivul: pedalele erau prost/incorect reglate zic eu. Ambreiajul avea cursa foarte scurta, trebuia sa-l controlezi milimetric cand plecai de pe loc ceea ce era foarte greu. In mod normal ambreiajul are cursa lunga (am avut doua masini noi din fabrica reglate astfel) pentru ca sa iti fie usor sa ii dai drumul in centimetri nu, in milimetri. Nu mai zic cand a trebuit sa pun prima frana si a trebuit sa calc pedala de frana pana in podea - frana avea cursa lunga ori, din nou, eu eram obisnuit altfel - frana sa aiba cursa scurta ca sa prinda repede cand o calci (nu chiar milimetric ca dai cu nasul in volan daca e asa scurta cursa pedalei). Din nou, masinile noi din fabrica aveau cursa scurta la pedala de frana (dar nu ridicol de scurta, mai scurta decat la ambreiaj astfel incat frana sa prinda imediat ce o calci nu cand ajunci cu piciorul in podea).

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Sa nu o apesi brusc darnici prea incet ci treptat
si cand schimbi sa iei piciorul de pe acceleratie

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Asta nu se invata, se dobandeste in timp.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează