anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

De ce mai fac constructorii de masini, automobile care se duc peste 200 km/h daca limita maxima pe autostrada e 130? In afara de Germania unde nu este limita.

21 răspunsuri:
regis
| regis a răspuns:

Ce legatura are una cu alta? Lasand la o parte faptul ca asa cum spui, sunt tari unde nu exista limita de viteza sau circuite pe care te poti plimba cu orice viteza, in schimbul unei taxe, limita maxima este pentru cel care conduce, nu pentru cel care produce masina. Daca eu vreau sa depasesc viteza legala si sunt dispus sa imi asum toate riscurile, ce treaba are producatorul cu asta?

regis
| regis a răspuns:

@maryus37 - nu am afirmat nici ca circuitele sunt autostrazi, nici ca te poti plimba pe circuit fara cursuri de pilotaj. Dar daca tot ai tinut sa ma contrazici, te anunt ca eu insumi am condus o masina de serie pe un circuit inchiriat, fara a avea niciun fel de curs si fara sa ma intrebe nimeni despre astfel de detalii, ba chiar nu imi amintesc sa fi fost intrebat nici daca detin un permis de conducere. E drept ca nu m-am apropiat de cei 130 de km/h, dar asta a fost exclusiv optiunea mea, convins fiind ca altii au facut-o.

Stefan
| Stefan a răspuns:

Un producator de autoturisme cand apare pe piata, este normal sa vina si cu date tehnice privind performantele tehnice a acelui autovehicol. Fiecare dintre noi avem dreptul sa cumparam masina dorita si in functie de legislatia fiecarei tari, suntem obligati sa ne adaptam comportamentul in trafic in functie de legile care sunt in vigoare, altfel sutem raspunzatori in fata legii.

| covexrobu a răspuns:

Pentru ca nemtii sunt baieti destepti. Si in general cand faci o masina stii cui vrei sa ii vinzi masina si in ce tara. Pai in Germania in general limite de viteza sunt pe langa orase pe poduri si eventual unde se lucreaza. In rest mi se pare foarte logic sa nu aiba limita. Daca ai masina tare si esti constient de asta du-te! Pai daca ar baga limita de 130 ai traversa Germania in 3 zile de la Passau pana la Hamburg. Asa daca ai masina buna in 12 ore esti acolo. Eu fac drumuri lunar in Germania si i-am vazut de ce sunt in stare. Mergand cu duba cu 150 au trecut cu Audiuri BMW si Mercedesuri pe langa mine de am crezut ca ma baga in sunt. Dar sunt oameni care gandesc si nu fac ca romanul ca se baga la 2 metrii in fundul tau si stau acolo pana franezi si te lovesc. Pastreaza o distanta mare intre masini. Deci sunt un popor civilizat si educat. Nu stiu de alta tara unde sa nu exista limita. Tocmai am citit undeva ca Autobahnul este unul din putine drumuri fara limita. Probabil ca mai sunt sectoare sau segmente fara limita dar nu cred ca mai este la nivel national ca la ei.

| Roby67 a răspuns:

Nici in Germania nu mai este pe peste tot fara limita. Si aici sunt foarte multe restricti de 120 Km/h sau chiar de 100 Km/h. Limita pusa de inprejurari este de aproximativ 250 Km/h, peste viteza asta nu poti merge un timp mai indelungat.

| Roby67 a răspuns:

@tarziu ce masina ai, si eu vreauwinking a mea prinde 100 in 15 sec. si 200 in 40 sec.hee hee

| Vizitiul a răspuns:

Pentru ca vine unul care idolatrizeaza motoarele cu multi cai putere, gata sa ofere o suma exorbitanta, pentru a-si hranii moftul! E normal, banul e la putere, nu legea.

Elianna
| Elianna a răspuns:

Daca ai o masina tare si trebuie sa iesi dintr-o depasire urgent, asta face deosebirea intre viata si moarte.In depasiri se depaseste mai intotdeauna limita admisa, pentru perioada scutra de timp.

lolita
| lolita a răspuns:

Al meu merge cu 180-190 cu toate ca nu este permis. daca o masina avea viteza maxima 130 ar fi innebunit laughing

gbrltdr
| gbrltdr a răspuns:

Pentru ca legile sunt facute sa fie incalcate!

gbrltdr
| gbrltdr a răspuns:

Am doi baieti care se "dau" cu BMW-urile la peste 180 km/ora la intreceri legale sau mai putin legale. Odata ce-au gustat puterea masinii, cu greu se mai pot stapani pe sosea, doar frica dupa ce au avut un accident grav de masina, sa zic, i-a mai domolit. Si ca ei sunt multi tineri zanatici, care nu se gandesc o clipa la viata lor. Viteza mare a masinii a fost creata numai pentru depasiri, in situatii critice, cand se poate evita un accident, in rest, este o mare prostie. Baietii mei imi vin cu argumentul ca nici un constructor de masini, si ma ales german, nu fac motoare puternice doar pentru depasiri...si eu le argumentez cu zecile de accidente cauzate doar de viteza...

| moonY a răspuns:

de ce cumperi teren pe luna, daca nu vei locui acolo niciodata?

| tarziu a răspuns:

Piata asta cere, plus ca e si competitia dintre constructori. Ceva de genul : a mea prinde suta in 5 secunde, 200/h in 12 secunde!
O amenda de radar e nimica toata pe langa pretul masinii.

| tarziu a răspuns:

@ roby67 era doar un exemplu laughing si a mea prinde tot in 15 suta laughing

| liongirl a răspuns:

Buna!`In primul rand...asa cum mi-am dat seama de milioane de ori...ROMANIA face exceptie de la orice, incluzand respectarea vitezei.Crezi tu ca merg romanii cu 130 km/h pe autostrada? Te inseli, este putin 130 km/hwinking

| katta a răspuns:

Pentru ca un om care isi permite sa isi cumpere o masina care sa sara de 200 km/h, isi permite si sa incalce legea si sa plateasca amenzi si sa dea spagi ca sa isi recupereze permisul de conducere. In plus pe piata e concurenta, care face o masina mai puternica, mai rapidahappy.

anonim_4396
| anonim_4396 explică:

Degeaba sau doar pentru impresie! In mod firesc autoturismele ar trebui sa fie gindite si limitate la o viteza maxima de 130 km/h. Nu este nevoie de mai mult asa cum gresit spune "anelaubed". Daca s-ar face asa, ar costa mult mai putin, nu numai din diferenta unui motor mai mic si simplu ci si diferenta constructiva a masinii, in general. Acum cumparam masini scumpe si cu capacitati ce nu folosesc la nimic. Nu folosesc noua ci celor ce le vind si fac bani pe " spinarea " noastra!

anonim_4396
| anonim_4396 explică:

In Germania nu exista limita pe autostrada pentru ca masinile nu depasesc 250(limita impusa de constructorii germani). Cine scoate acest limitator si este prins, nu va mai conduce in viata lui masina. De aceea italienii, spaniolii cu Ferrari si Lamborghini ii vezi prin Germania.
Limita pe autostrada nu are nicio legatura cu puterea masinilor.
Prefer ca pe autostrada sa merg cu pilotul automat activ, deoarece sunt 5 benzi si oricand se poate intampla un accident, sa am timp pentru a reactiona.
@mg -Fiecare calitate a unei masini scumpe, este cu folos, insa ca un pasionat auto si mai ales sa intelegi masina, trebuie sa le descoperi si sa le folosesti la timpul lor.
Masina e ca nevasta. Daca o intelegi o ai pentru totdeauna.
@regis -Circuitele nu sunt autostrazi! Si nu, nu se poate plimba oricine pe circuit. Trebuie sa ai niste cursuri de pilotaj.

anonim_4396
| anonim_4396 explică:

Pai masinile trec de 200 din 2 motive: 1- capacitatea motorului permite accelerarea aproape instantanee a masinii, important in depasiri si plecari de pe loc si 2- viteza maxima si puterea motorului sunt direct proportionale

Răspuns utilizator avertizat
| N.Priceputu' a răspuns:

Deoarece sunt foarte avansati.Ar trebui sa astepte pana se fac tari cu autostrazi de peste 200 km/h.Chiar,ce inseamna "automobile care se duc peste 200 km/h?