Referitor la infundatul lui
Singura nu se infunda. Dai niste forje sa arzi fumingena.
Odata la cat timp sa se mearga cu ea mai turata? Prin oras merge?
E bine la 2 -3 saptamani sa mergi cu 3000+ 3500 altfel se depune calamina si se infunda catalizatorul/filtru de particule. Filtrul de particule in mod normal se auto curata singura dupa un timp.
Si cat timp sa se mearga cu ea turata la 3000-3500?
Treaba cu autocuratatul e in functie de marca / anul fabricatiei?
10 - 15 minute garantat se curata, eu cand am avut probleme la catalizator s-a depus si multa fumingine pe toba, dupa ceva forje s-a dus negreala
Am inteles, multumesc frumos de ajutor
Am eu doua dube. Un Fiat Doblo 1.3 Multijet 75 cp si o Dacia Logan Van 1.5 Dci 90 cp. Doblo a sarit de suta de mii de km si are apa in filtru de motorina. La Dacie n-au aparut inca probleme, dar are doar 50.000 km. Niciuna n-are filtru de particule fiindca cele 2 motoare sunt capabile sa atinga normele de poluare euro 4 respectiv euro 5 si fara asa ceva. Dar nu filtru de particule ar trebui sa te ingrijoreze la Diesel.
Dar ce ar fi mai ingrijorator la diesel? (mers majoritatea timpului in oras)
Injectoarele care se infunda cu motorina proasta din Romania, si care costa o avere...
Lukoil are carburant mult peste Rompetrol.Rompetrol am observat ca e putin mai diluat si mai murdar. Combustibilul standard de la MOL este de la rompetrol. Cele premium ar zice angajatul ca vine din Ungaria. Combustibilul de la nemti si austrieci e foarte aditivat si mult mai curat.
''Combustibilul de la nemti si austrieci e foarte aditivat si mult mai curat.''
Asa e, si se zvoneste ca se gaseste doar la Mol (ala premium). Restu sunt toate de la noi ca doar nu-i nimeni nebun sa plateasca taxe de transport si ce s-o mai plati doar ca sa aduca combustibil in pompele de aici (Mol, Agip, OMW, etc)
Apropo, uite un articol despre Diesel :
http://www.autolatest.ro/......-6-dci-r9m