anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Foloseste cineva diesel in majoritatea timpului in oras (preferabil aglomerat)? Au aparut probleme cu filtrul de particule?

21 răspunsuri:
| AgathaRo a răspuns:

Ce vrei sa zici cu probleme la filtrul de particule?

| anonim_4396 explică (pentru AgathaRo):

Referitor la infundatul lui

| AgathaRo a răspuns (pentru anonim_4396):

Singura nu se infunda. Dai niste forje sa arzi fumingena.

| anonim_4396 explică (pentru AgathaRo):

Odata la cat timp sa se mearga cu ea mai turata? Prin oras merge?

| AgathaRo a răspuns (pentru anonim_4396):

E bine la 2 -3 saptamani sa mergi cu 3000+ 3500 altfel se depune calamina si se infunda catalizatorul/filtru de particule. Filtrul de particule in mod normal se auto curata singura dupa un timp.

| anonim_4396 explică (pentru AgathaRo):

Si cat timp sa se mearga cu ea turata la 3000-3500?
Treaba cu autocuratatul e in functie de marca / anul fabricatiei?

| AgathaRo a răspuns (pentru anonim_4396):

10 - 15 minute garantat se curata, eu cand am avut probleme la catalizator s-a depus si multa fumingine pe toba, dupa ceva forje s-a dus negreala

| anonim_4396 explică (pentru AgathaRo):

Am inteles, multumesc frumos de ajutor

anonim_4396
| anonim_4396 explică:

Eu nu am nici un fel de probleme

| Braunion a răspuns:

Am eu doua dube. Un Fiat Doblo 1.3 Multijet 75 cp si o Dacia Logan Van 1.5 Dci 90 cp. Doblo a sarit de suta de mii de km si are apa in filtru de motorina. La Dacie n-au aparut inca probleme, dar are doar 50.000 km. Niciuna n-are filtru de particule fiindca cele 2 motoare sunt capabile sa atinga normele de poluare euro 4 respectiv euro 5 si fara asa ceva. Dar nu filtru de particule ar trebui sa te ingrijoreze la Diesel.

| anonim_4396 explică (pentru Braunion):

Dar ce ar fi mai ingrijorator la diesel? (mers majoritatea timpului in oras)

| Braunion a răspuns (pentru anonim_4396):

Injectoarele care se infunda cu motorina proasta din Romania, si care costa o avere...

| AgathaRo a răspuns (pentru Braunion):

Daca ai mai schimba si tu filtrul de motorina, nu s-ar ajunge mizeria in injectoare. Nu de la motorina proasta se infunda ci de la mizaeria din combustibil. Sunt curios tu de unde alimentezi? Shell Austria sau Esso Germania?

| Braunion a răspuns (pentru AgathaRo):

Pai tocmai asta e, ca nu prea ai de unde sa alimentezi ca sa fie bine... Eu am contract cu Luckoil si am bonuri preplatite. Vreau sa ma mut la Rompetrol pentru benzina lor dar cand am auzit ca motorina e chiar mai proasta ca la Luckoil mi-a mai dat de gandit.

| AgathaRo a răspuns (pentru Braunion):

Lukoil are carburant mult peste Rompetrol.Rompetrol am observat ca e putin mai diluat si mai murdar. Combustibilul standard de la MOL este de la rompetrol. Cele premium ar zice angajatul ca vine din Ungaria. Combustibilul de la nemti si austrieci e foarte aditivat si mult mai curat.

| Braunion a răspuns (pentru AgathaRo):

''Combustibilul de la nemti si austrieci e foarte aditivat si mult mai curat.''

Asa e, si se zvoneste ca se gaseste doar la Mol (ala premium). Restu sunt toate de la noi ca doar nu-i nimeni nebun sa plateasca taxe de transport si ce s-o mai plati doar ca sa aduca combustibil in pompele de aici (Mol, Agip, OMW, etc)

| AgathaRo a răspuns (pentru Braunion):

Nu te supara crezi ca se cara combustibilul camion cu cisterna de afara?
E mult mai rentabil sa mearga cu vagonul cisterna (pe cale ferata), asa se cara combustibilul. Crezi ca vorbesc in necunostinta de cauza?

| Braunion a răspuns (pentru AgathaRo):

Si transportul feroviar costa, niciun tip de transport de marfuri sau substante nu este ieftin. Iar transportul de substante inflamabile e cu taxe suplimentare (de mediu, de risc, s.a.m.d)

| AgathaRo a răspuns (pentru Braunion):

Costa nu a zis nimeni ca este ieftin, doar ca singura chestie este un tren trage pana la 60 vagoane cisterna.

| Braunion a răspuns:

Apropo, uite un articol despre Diesel :

http://www.autolatest.ro/......-6-dci-r9m

| VyRuS112 a răspuns:

Nu apar probleme la filtrul de particule.