| Raul757 a întrebat:

Hai noroc, ce ziceți de un Volkswagen Passat B6 2010, 2.0 TDI?
E buna? E fiabilă?
As vrea sa o cumpăr ca prima masina si am auzit ca este foarte buna pe drumuri lungi!

14 răspunsuri:
| mgtow a răspuns:

E buna, dar depinde cine a intretinuto, nr de proprietari anteriori. Nu se compara cu masina noua oricum - verifica vin-ul cu aplicatia carvertical sa aflii prin ce stil de viata a trecut

| Raul757 explică (pentru mgtow):

Pai e normal ca o verific, mai bine o verific la RAR, Eu zic ca e cel mai sigur!
Site-ul mai poate gresii dar RAR nu cred

| mgtow a răspuns (pentru Raul757):

Raru e nimic toata, platesti carvertical si vezi tot istorialu

| Raul757 explică (pentru mgtow):

Pai da dar site-ul nu are informații despre toate mașinile!
Si site-ul are doar informatii daca a fost în service -uri autorizate dar daca masina a fost lovită destul de rau dar nea Vasile l-a reparat în curte sigur site-ul nu va avea accea informatie

| NoTurbinaNoGood a răspuns:

Daca e CR, e mai buna decat variantele PD.
Proprietarii sunt multumiti de ele, recunosc ca e foarte costisitoare, dar e ok.
Probleme mari sunt la caroserie (rugina), si mai ales instalatia electrica.
La drumuri lungi sunt bune masinile in genul lui A6, E-class si altele. Passat este o limuzina de lasat pe avarii in fata farmaciei, nu poti sa spui ca ti-ai luat lux.
Personal le-am evitat, sunt satul de problemele lor, din cauza profesiei.
Am avut un b5 acum ceva timp, si a fost cea mai de rahat "masina" pe care am avut-o.

| Raul757 explică (pentru NoTurbinaNoGood):

Ai mei au avut un b4 2.0 benzină și a mers ceas!
Abia am băgat un ban în ea!
Dar tu mi-ai scris ca la drumuri lungi sunt bune genul lui A6, E-class!
Problema e ca nu prea imi permit un Audi sau Mercedes!
Iubesc Mercedes dar ca prima masina nu stiu cat de ok ar fi!
A doua masina poate iau un C42 amg daca totul imi merge bine!

| NoTurbinaNoGood a răspuns (pentru Raul757):

Audi e tot aia cu VW. Nu ai cum sa iti permiti doar una din ele, mecanica e identica, difera doar finisajele (inerior-exterior).
Am lucrat la b4 de m-am saturat, se strica gunoaiele alea de usi de 3 ori pe an. In rest sunt destul de ok, dar complicate prost pe alocuri. Ca sa schimbi amortizoarele pe spate, ajungi sa dai si bancheta jos.
Cei de la VAG sunt cretini, nu ai cum sa ascunzi asta, daca lucrezi si cu alte masini.

| Raul757 explică (pentru NoTurbinaNoGood):

Da asta stiu ca Audi e tot aia cu Vw doar ca m-am gandit ca Audi cere mai multi bani!

| romeo78 a răspuns (pentru Raul757):

Plătești numele Audi, în primul rând.
Apoi, cele câteva echipament standard, care pe Volkswagen sunt contracost, plus că opționalele sunt mai scumpe.
În rest, baza este Volkswagen.

| NoTurbinaNoGood a răspuns (pentru Raul757):

Pe Audi găsești motorizările mai solide, iar pe vw pun toate prostiile, testează motorizările direct pe piață. Un dezavantaj ar fi că Audi vin în mare parte cu motorul amplasat longitudinal și suspensie multilink, pe când Passat de la b6 are altă suspensie (mai bună și simplificată), cu motorul amplasat transversal, mai simplu de service-at.

| Sofer a răspuns:

Ca mașina e buna. Ca au ajuns toate Passat urile b6 din Germania la noi. Numărul de proprietari și felul cum a fost întreținută. Eu nu m-aș uita după un b6. As alege B7.

| romeo78 a răspuns:

Cumpărați varianta cu facelift din 2011.
Are câteva plusuri, inclusiv la normele de poluare, echipamente. 2010 e ultimul an al modelului din 2005.

| Raul757 explică (pentru romeo78):

Deci are mai multe dotări decât una din 2010 nu?

| SLS92 a răspuns:

Are tata din 2008 l-a bagat lunar in 4 ani de zile in service NU RECOMAND sub NICIO FORMA dupa 3-4 drumuri lungi de 200-300 de km a fost nevoit sa o aduca acasa tractata 200 de km SALUT