| Andrei5120 a întrebat:

Îmi intra cutia de viteze in avarie in R.
Cutia este un dsg dq250, mașina este un Passat cc 2010 4x4 permanent.
Țin sa precizez că înainte de a intra in avarie(Deși in R fiind, accelerez și nu mișca deloc mașina), se aude și un sunet sub mașina ca o lovitura de ciocan, se aude și in mers, la accelerare, NU LA SCHIMBAREA TREPTELOR.
Știu ca in mod normal ar trebui repornit motorul pentru a ieși din avarie însă după ce o pun in D și înaintez (se aude zgomotul și când înaintez), merge in R (cu sau fără zgomot).
Exista cineva ce a mai întâlnit aceasta problema sau are idee ce poate fi?

7 răspunsuri:
| mgtow a răspuns:

Uleiul la schimbatorul de viteze nu a fost schimbat niciodata de aia s-a stricat, prea mult frecat s-a dus proprietariile si acum e posibil sa iti schimbi toata transmisia sau masina. Recomand sa schimbi toate fluidele din 3 in 3 ani la masina asa scapi de griji / uleiu de motor anual oricum

| relian a răspuns:

Luminite la bord nu ai? Check engine ala cum este on sau off? Deci pune scaneru si vezi ce probleme sunt, pe aici nu stau mecanici si daca ar sta tot nu ar sti sa iti spuna ceva.

| Digikey a răspuns:

Tebuie sa faci o poza la cutie.
Daca este 4x4 cel mai probabil ai cutie japoneza AISIN 09M cu 6 viteze.Nu este un DSG clasic.Seamana foarte, dar sunt diferite.
Schimbul de ulei si filtru se face la 60.000 cu ulei ATF in niciun caz ulei pentru DSG.
Cand a fost facut ultima data schimbul de ulei si filtru la cutie?

| Andrei5120 explică (pentru Digikey):

Schimbul e făcut acum 40k km. Ideea e ca nu e o avarie obișnuita a cutiei, in mod normal trebuia repornit motorul ca sa se ducă avaria, trebuie doar pusă in D și mișcată din loc.
Nu știu exact ce este sunetul pe care îl face și in mers, e aude ca o lovitura de ciocan.
M-am gândit sa fie cutia, însă nu are nici un sunet la schimbul treptelor, nu smucește, nu are întârzieri, cutia se comporta exemplar cu excepția "avariei"

| Digikey a răspuns (pentru Andrei5120):

Poate nenea mecanicul ti-a pus ulei pentru cutie DSG in loc de ATF.
Si eu era sa o patesc.
Sunt uleiuri total diferite.Schimbul se face tot pe la busonul de golire si tot 6 l intra.

| Sarcopt a răspuns:

Înscriete pe Facebook la grup passat cc și ai mai multe șanse de răspuns, decât aici. Baftă!

| AndreiC132 a răspuns:

Salutare!
Cum ai rezolvat-o?
Am si eu aceeasi problema la un Passat B6.