N-are nimic masina, habar n-ai tu sa conduci. E normal sa aiba 2000 rpm la 100 km/h un motor Diesel, e chiar foarte bine. De la 2000 rpm si pana pe la 4000 rpm unde are el puterea maxima mai dezvolta inca odata viteza de 100 km/h daca nu are limitator. Si daca are macar 70 km/h in plus tot mai fuge.
Daca este modelul de 75hp, 190km/h ii prinde doar in cadere libera.
Poti sa schimbi la 2500-3000 fara probleme.
Eu am 130 la 3000rpm si e ok.
Cand fac depasiri ajung si la 4500rpm.
Rosul incepe de la 5000 rpm.
Daca mergi subturat risti sa infunzi esapamentul, filtrul de particule, EGR-ul etc.
Ambreiajul nu are nimic.
Depinde cum vrei sa omori motorul. Nu mai jos de 2000 rpm, oricum.
Mereu schimbam la 2000, daca las peste 2000, mi se pare ca motorul cere sa schimb.