Du o in service sa o verifice ei sa vada ce are, cît ai dat pe ea? Are 20 de ani masina find din 2005 de ce ai cumparat o?
Sub 2000 euro a fost, asta a fost bugetul, sunt incepator, inca la liceu. daca te vei uita pe orice site care are masini la vanzare vei observa ca mai toate masinile de peste 2010 trec deja de peste 4000 euro.
mai la toti vanzatorii la care am sunat fiecare masina avea cate o problema. probabil de asta sunt si vandute.
ma voi duce maine la service si va fi totul mai clar
Înainte să cumperi o mașină veche de 20 de ani ai dus-o și tu la un service de încredere să-i facă o verificare generală? Ceva îmi spune că nu.
Draga johnny, înainte să oferi răspunsuri eronate lipsite de umor sau folos ar trebui sa te gândești de două ori.
Nu toți oamenii își permit mașini noi, nu toți își doresc poate mașini noi, fiecare alege ce își cumpără când sau de ce.
Dacă cineva pune o întrebare tu dacă știi răspunzi dacă nu mai bine păstrează ți părerile pentru tine personal nu mai umple si altora creierul cu idioțenie.
Garantat nu ai mașină și comentezi total nefondat, poate merge la service dar vrea să știe o posibilă cauza până atunci.
"Draga johnny, înainte să oferi răspunsuri eronate lipsite de umor sau folos ar trebui sa te gândești de două ori."
Dragă elenavalentina, răspunsul meu nu este nici eronat, nici nu s-a dorit umoristic. Este o observație de bun simț. Poate că tu ești cea care ar fi trebuit să se gândească de două ori înainte să dea banii pe un autovehicul atât de vechi fără să-l verifice.
"Nu toți oamenii își permit mașini noi, nu toți își doresc poate mașini noi, fiecare alege ce își cumpără când sau de ce."
Arată-mi unde am spus eu că toți oamenii trebuie să-și cumpere mașini noi.
"Dacă cineva pune o întrebare tu dacă știi răspunzi dacă nu mai bine păstrează ți părerile pentru tine personal nu mai umple si altora creierul cu idioțenie."