| AndreiAndrei260111 a întrebat:

Mi-am luat un Audi A6 2011, 3.0 diesel, Quattro, am avut de ales între asta și încă un A6 doar ca 2012, mai chel, 2.0 diesel, așa ca m-am decis sa rămân pe generația precedenta dar full, cu 3.0 Quattro, vreau sa-i fac soft, cam la ce putere as putea sa o duc, acum are 240 cp, am vorbit cu un baiat ce face soft-URI și mi-a spus ca se poate duce in 270-280, depinde unde îl fac, a mai făcut cineva soft de genu? Nu sunt vitezoman, merg legal cu mașina, dar îmi place sa am putere. Pentru cine a mai făcut, de simte modificarea? Nu afectează transmisia? Pur și simplu ador senzatia când a calc, sa se ridice de bot și sa simt cum împinge și spatele (Sunt începător)

5 răspunsuri:
suntserios
| suntserios a răspuns:

Pentru un incepator nu iti sunt suficienti 240 cp? Crezi ca daca ii mai oui vreo 10 o sa razi pamantul cu curu?

| AndreiAndrei260111 explică (pentru suntserios):

10 cai se pun la Dacia Papuc fratello du soft

| Frank51 a răspuns:

Orice modificare se simte, acum depinde si de cine.

| Alexandrionelu a răspuns:

M-am dat odată cu un A7 3.0 Tdi, softat la 270. Doamne ferește cum trăgea mașina aia, aveai senzația de roller-coaster. Proprietarul mi-a zis sa nu forțez cutia în treapta 1, pentru ca nu este conceputa sa ducă 270 cp și s-ar putea strica. Cu a întâia mergeam pana pe la 3000 rpm, dar când ii dădeam 2 și o călcăm, te baga în scaune de numa.
Bineînțeles, nu forțezi cu motorul rece, iar după ce i-ai dat tare, nu oprești imediat motorul, îl mai lași sa meargă 1-2 minute în gol.
PS. Dacă ești începător, poate e mai bine sa aștepți sa te obișnuiești întâi bine de tot cu puterea standard a mașinii, care oricum nu e mica, și abia apoi sa o softezi.
Succes!

| AndreiAndrei260111 explică (pentru Alexandrionelu):