|

Nemtii schimba distributia la 120k? E kit long life sau exact acelasi tip doar ca km sunt facuti preponderent pe autostrada unde cureaua nu este supusa fortelor din oras? Intreb ca vreau sa iau o masina din afara si vad la toate ca schimburile in carte sunt la intervale uriase.

5 Raportează Evaluează
5 răspunsuri:
| a răspuns:

Daca se schimba ca la carte masina rezista mai mult. Daca e pe lant rezista 200.000 km pana la schimb sau nu se schimba deloc la alte modele. Cureaua de distributie o schimbi daca cumperi masina sa fie totu in regula si uleiu de motor cu filtrele toate

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Dupa ce am citit pe mai multe forumuri si vizionat multe DYT de pe Youtube, am constatat ca long life a devenit sinonim cu niciodata ceea ce este gresit, practica arata ca si uleiul din caseta de viteze fie manuala sau automata tot long life trebuie schimbat desi atat denumirea cat si cunoscatorii spun ca nu.
Deci nu exista nimic cu adevarat long life nici in materie de uleiuri dapai cand e vorba de distributie.
Distributia pe lant se verifica (si doar daca este cazul se schimba) iar cea pe curea se inlocuieste dar nicidecum la 120k km! manualele cred ca spun ca curele de distributie OE (originale) se schimba la maxim 70k km +- ceva, cu siguranta ca acest interval difera de la producator la producator! dar cel mai bine e mai repede decat prea tarziu.
Banuind ca te-ai referit la distributia pe curea aceasta recomand sa fie la maxim 70k km chiar si din titan de ar fi facuta.Pentru singuranta atunci cand iei o masina second hand cu distributie pe curea este sa o schimbi si pe aceasta, pe care oricum o vei mai schimba abia peste ani buni daca faci de ex. pana in 15k km pe an!

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| explică (pentru Simpatik):

Stiu ce spui, eu la masina mea veche am schimbat doar o data in cei 2 ani cat timp am avut-o. Dar cam la toate masinile pe care le vad, spre exemplu ultima, avea 230k km, si distributia schimbata la 150k, diferenta fiind 80k, de asta nu inteleg cum rezista alea. Pacat ca nu am salvat anuntul ca iti aratam.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Depinde de setul de distribuție. Nemții preferă set distribuție pe lanț, care se schimbă pe la 200k maxim.
Orice mașină ți-ai lua și are distribuția pe curea, s-o schimbi împreună cu filtrele imediat după achiziție.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Depinde de mașină.
Am avut o Alfa Romeo Gt, la care in manual scria sa schimb cureaua la 40.000. Pentru vw și Audi eu știu ca pe la 80.000 este recomandat. Cel mai bine e sa cauți manualul modelului care te interesează și acolo vezi exact la cati km trebuie schimbata. Atunci când o cumperi, este mai bine sa ii schimbi oricum cureaua, mai ales dacă o iei de la arabi/turci, ca ei se ocupa cel mai mult de comerțul cu mașini în Germania. Ăștia falsifica stampilele din manualul de service și te mint ca e proaspăt schimbata, ca să mai crească prețul mașinii cu câteva sute.
Succes!

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează