Ca sa ai tu la ce sa raspunzi
daca nu stii raspunsul ignora si atat nu te mai complica
Am raspuns deja de trei ori. Dar dacă nu citiți...
Exact cu din astea ne ocupam in service. Te sfatuiesc sa ne cauti.
Sau daca vrei varianta mai "ieftina", ca sa nu platesti mecanicii, poti fi chiar tu mecanicul tau. Trebuie doar sa faci un curs de mecanica, sa te angajezi ucenic sau sa faci voluntariat/practica undeva spre 8 ani, si sa investesti doar 3-5000 euro in sculele minime.
Si ce legatura are a doua parte cu ce am intrebat eu? solutia ta e potrivita doar pentru cei care vor sa fie mecanici, am intrebat doar sa vad daca alte persoane au mai dat de o problema asemanatoare cu a mea, sa ma asigur ca nu e ceva grav, nu am pus intrebarea aici in speranta ca mi se va repara masina daca imi raspundeti prin sfaturi minune
Da, am mai intalnit probleme asemanatoare, si nu exista un sfat standard pentru ele. Trebuie o constatare fizica (la fata locului), cu cei >8 ani de experienta si echipamentele de cateva mii de euro, ca sa ne apropiem de adevar.
Daca vrei doar sfaturi gratuite, hai ca-ti citez cativa eroi anonimi, cu ocupatii total irelevante, dar chef mare de vorbit despre masini:
-anuleaza EGR-ul
-mergi mai turat cu ea
-vand geante plus cauciucuri rulate un sezon.