| claudiualin5 a întrebat:

Sall! Ce parere aveti despre masina aceasta? https://lajumate.ro/opel-astra-g-proprietar-7194872.html
Sa o cumpar sau nu? motiveaza raspunsul! Dau funda

7 răspunsuri:
regis
| regis a răspuns:

Masina are numere rosii, deci pare recent adusa si functionala.
Ofera-i 500 si nu iesi in pierdere.
Chiar daca ar fi varza, tot iti recuperezi banii chiar si de ar fi sa o vinzi la dezmembrari.

suntserios
| suntserios a răspuns:

Destul de suspect, o astra chiar si asa obosita ca aia se vinde cu macar 1500euro daca nu are probleme reale.
in rest din poze cam greu sa iti dai seama

| NoTurbinaNoGood a răspuns:

Din anunt, pare ok.
Trebuie vazuta, si verificate actele. Daca nu apar probleme, merita cumparata.
Atentie cu motorul, sa nu fie uzat.
Una inmatriculata se vinde undeva pe la 1200e, iar cu costul inmatricularii cam ajungi pe acolo.
Roata stanga spate e de Logan, nu e foarte potrivita.

| regis a răspuns (pentru NoTurbinaNoGood):

Nici vorba sa ajungi la 1200 euro cu inmatricularea, e sub 100 omologarea si un pic peste 50 restul taxelor, pe care oricum le platesti si la o masina inmatriculata.

| NoTurbinaNoGood a răspuns (pentru regis):

Ajungi la cei 1200, dar cu niste costuri pe care le afli abia atunci.
Omologarea sare de 100€ mai ales la cum e practica in ro, mai ai de platit impozit, taxa numere, certificat, asigurare poate in jur de 200euro. Ia in calcul ca masina s-ar putea sa nu aiba drept de circulatie atunci cand i-o veni randul la RAR (prin iulie de acum), iar o deplasare cu platforma poate fi 200 de lei si local.
E adevarat ca mai bine de jumatate din cheltuiala o ai si cu una inmatriculata, si unele sunt taxe anuale, insa eu vorbeam strict de banii pe care ii scoti din buzunar in situatia aia.
Nu te descurci cu buget de 800€, daca vrei sa cumperi si sa inmatriculezi o masina de 600€, si e cam aiurea sa nu-ti platesti facturile pe-o luna, ca ti-ai luat o șură de masina.
Cu una pe ro, o mai lungesti pe numele vechiului proprietar, faci programare doar la inmatriculari iar cea mai scumpa parte e asigurarea (peste 700 de lei pe an pe numele lui taica-miu ma costa pe mine, la cele mai ieftine companii, cu motoare sub 2.0). Dar nu platesti numere rosii sau platforma, nu mergi la RAR.

| regis a răspuns (pentru NoTurbinaNoGood):

Omologarea e sub 100 euro si nu este nevoie de spaga. In privinta restului cheltuielilor, nu e "mai bine de jumatate", ci sunt fix aceleasi, mi-e lene sa le adun acum si sa iti scriu exact suma. Diferenta e intr-adevar la costul platformei, daca nu te descurci altfel sa o duci la RAR.
Asigurarea nu am inclus-o in cei 50 de euro pentru ca nu tine propriu zis de inmatriculare, ci de circulatia pe drumurile publice, dar nici asa nu se apropie de 1200 de euro. Daca vrei neaparat sa ajung acolo, atunci adaugi RCA, rovinieta, schimb de ulei, filtre, distributie, anvelope, curatat interior si combustibilul ars pana la inmatriculare, atunci intr-adevar pe acolo se invarte suma. Acestea sunt insa cheltuieli de exploatare, iar daca nu ti le permiti nu iti cumperi masina.
Despre lungit pe numele fostului proprietar este o alta discutie, vorbim aici de ce trebuie sa faci legal, nu de manariile care se pot face si din cauza carora vezi o gramada de intrebari disperate pe site. Eu de exemplu cand am vandut masina nu am acceptat amanari, i-am dat-o omului radiata, am inscris data instrainarii in talon si am urmarit transcrierea. Chiar am pierdut un client, care dupa ce ne-am inteles la pret si era gata sa imi puna banii in mana, mi-a spus ca el nu vrea sa mergem la inmatriculari, ca nu vrea sa transcrie inca masina.

| AshuraElric a răspuns:

Depinde de km parcurşi pe străzile din Românica, întreţinerea, de ce i-a schimbat bateria (mai sunt şi alte piese care vor ceda în curând? arată bine doar la exterior?) la preţul afişat nu poţi avea prea multe aşteptări. Cel mai bine ar fi să-ţi faci o listă cu întrebări înainte de a-l contacta pe proprietar. Sau poţi merge la un târg de maşini unde poţi testa mai multe, astfel nu vei fi nevoit să te deplasezi pentru una singură, mai ales dacă nu eşti din zonă.