anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Salut, am 15 ani aici intru in chestii personale, lucrez ca mama nu imi da bani sa ma omor sa imi iau motor, deci nu am suport financiar, dar oricum dau si de b1 si a1 la 16 si m-am gandit de ex la b1 este vorba de max 400 kg sau 550 pentru transportare marfa si 15 kw dar putere neta nu stiu ce e aia. Ma rog ca si cp ar fi undeva la 20, intrebarea e ce UTV, SXS as putea conduce cu un permis b1? Sunt multe de 700cc sau 800 care nu depasesc 550 kg dar ce nu stiu eu e ce e cu acel kw putere neta, daca ma poate lamuri cineva si cu asta. Sper sa ma ajutati.

Răspuns Câştigător
| raMLesS a răspuns:

Uite raspuns la intrebarea ta: https://www.youtube.com/watch?v=-4lkZeNvxHQ

17 răspunsuri:
| Zuzu1991 a răspuns:

Ai dracu' parinti, prefera sa aiba un copil in viata, dar care ii uraste, decat unul mort pentru ca l-au lasat sa isi cumpere capcana mortala numita motor
AI DRACU'

| Xinnicut a răspuns (pentru Zuzu1991):

Sti cum e, nu avem rude motociclisti, plus pe net is exagerate, majoritatea accidentelor, is ori ca era inflenta ca erau vreo 10 motociclisti sa se dea smecheri, ori un prostalau cu bmw a zis sa nu dea proritate ca stie el ca poate accelera inainte sa ajunga motorul, si asta e o gandire proasta eu o vad ca si biciclist, ma dau pe drum de un an si ceva aproape zilnic, si tot aproape zilnic este cate un prost care gandeste lasa ca incetineste el ca e cu bicicleta, si chesti de genu si aproape ma ia pe sus, deci da e riscant pentru ca si cu bicicleta aproape ma iau pe sus aia de iau permis cu mita...

| Zuzu1991 a răspuns (pentru Xinnicut):

Nu e numai asta, e faptul ca nu exista aproape nimic de siguranta, un costum costa 1000eu, si mai ales sunt o tona de imbecili de soferi care se prefac, ca nu te vad, sau mai rau, chiar nu te vad, si dau peste tine, fara ca tu sa gresesti cu nimic

anonim_4396
| anonim_4396 explică: