anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Salut, am 15 ani aici intru in chestii personale, lucrez ca mama nu imi da bani sa ma omor sa imi iau motor, deci nu am suport financiar, dar oricum dau si de b1 si a1 la 16 si m-am gandit de ex la b1 este vorba de max 400 kg sau 550 pentru transportare marfa si 15 kw dar putere neta nu stiu ce e aia. Ma rog ca si cp ar fi undeva la 20, intrebarea e ce UTV, SXS as putea conduce cu un permis b1? Sunt multe de 700cc sau 800 care nu depasesc 550 kg dar ce nu stiu eu e ce e cu acel kw putere neta, daca ma poate lamuri cineva si cu asta. Sper sa ma ajutati.

Răspuns Câştigător
| raMLesS a răspuns:

Uite raspuns la intrebarea ta: https://www.youtube.com/watch?v=-4lkZeNvxHQ

17 răspunsuri:
| Zuzu1991 a răspuns:

Ai dracu' parinti, prefera sa aiba un copil in viata, dar care ii uraste, decat unul mort pentru ca l-au lasat sa isi cumpere capcana mortala numita motor
AI DRACU'

| Xinnicut a răspuns (pentru Zuzu1991):

Sti cum e, nu avem rude motociclisti, plus pe net is exagerate, majoritatea accidentelor, is ori ca era inflenta ca erau vreo 10 motociclisti sa se dea smecheri, ori un prostalau cu bmw a zis sa nu dea proritate ca stie el ca poate accelera inainte sa ajunga motorul, si asta e o gandire proasta eu o vad ca si biciclist, ma dau pe drum de un an si ceva aproape zilnic, si tot aproape zilnic este cate un prost care gandeste lasa ca incetineste el ca e cu bicicleta, si chesti de genu si aproape ma ia pe sus, deci da e riscant pentru ca si cu bicicleta aproape ma iau pe sus aia de iau permis cu mita...

| Zuzu1991 a răspuns (pentru Xinnicut):

Nu e numai asta, e faptul ca nu exista aproape nimic de siguranta, un costum costa 1000eu, si mai ales sunt o tona de imbecili de soferi care se prefac, ca nu te vad, sau mai rau, chiar nu te vad, si dau peste tine, fara ca tu sa gresesti cu nimic

anonim_4396
| anonim_4396 explică:

Unde lucrezi tu la 15 ani? Pîna la 18 ani nu poti lucra legal cu carte de munca, daca lucrezi undeva la negru nu e tocmai ok pentru angajator, tu la varsta ta trebuie sa inveti sa termini liceul nu motoare si alte bazaconii, după ce ai liceul terminat cauti serviciu si din banii tai cumpăra ti ce motociclete vrei, momentan esti un minor si parintii au obligatia sa i ti asigure cele necesare mincare haine rechizite nu mofturi motociclete sau tablete sau iphon, alea le vei lua tu din banii tai.Te ai intrebat de ce mama ta nu i ti da bani? Simplu pentru ca nu are, ea are de crescut un copil pe tine si daca mai ai frati pe voi, poate mama ta nu are soț, tatal tau sta cu voi? Mama ta trebuie sa scoata bani pentru: Intretinere telefon cablu lumină mincare abonamente stb, si de metrou, mai vrea si ea sa se imbrace sa i si cumpere un ruj un parfum un ciorap un rimel, astea costă bani multi, este normal ca mama ta si tatal tau ca de el nu ai spus nimic, sa nu te ajute cu bani pentru motor, alea sunt mii de euro.

| Xinnicut a răspuns (pentru anonim_4396):

Nici nu am citit ce ai scris ca ai zis o prostie de la inceput, complet legal poti lucra la 15 ani cu acordul parintilor, doar part time in timpul scolii cu conditia sa nu iti fie de o data scoala sa nu te incurce cu scoala pe scurt, cu tot respectul mai citeste o data, dupa nu imi da mama ca tata e de acord, ca nu avem rude care sa fie motociclisti si nu stiu ca nu toti is teribilisti, si castig 1300 lei pe luna, mai lucrez si ca programator online, aia e mai putina distractie da la anul am in mana vreo 5k euro ca am strans si inainte, nu da asa hate si e legal complet cu carte de munca si contract, ai auzit de food panda ei angajeaza la 16 ani, si nu iti mai trebuie acord la 16 acum laughing

| Xinnicut a răspuns (pentru anonim_4396):

Cat despre bani cu tata profesor universitar si mama bucatar sef si apartamentele din chirie mi-ar putea lua 3 motoare noi, nu is batut in cap sa cer fara putere financiara, pur si simplu crede ca informatia de pe net e reala ca motociclismul e foarte riscant, da e dar daca esti atent nu..., a si am bani inca bursa care nu e mica ca ziceai ca sa imi vad de liceu is top 3 clasa, exam cu media totala de intrare 8.82 m-a scazut la contestatie nu am probleme cu invatamantul laughing

| raMLesS a răspuns (pentru Xinnicut):

Nu iti bate capul cu el, e prea redus... Asta lucreaza pe 2.000 de lei sau cat ia, vai de steaua lui, crede ca daca castiga minimul pe economie, toata lumea castiga la fel.
Si eu fac scoala moto si pentru inceput ma gandesc sa imi iau o Husqvarna 900R daca ai auzit de ea, stii ce calumea suna? E monstru.
Cauta pe yt la Royal Jordanian.

| BuLaNNNeL a răspuns (pentru Xinnicut):

Vreau sa adaug doar atât: degeaba ești tu atent daca nu va fi 'călăul tău'. A sunat cam dur, tot ce vreau sa zic e că șansele de vătămare gravă sunt foarte mari în cazul 'vostru'.
"În mașină mai scapi", cu motocicleta riști să-ți rămână capul în cască într-un impact frontal.

| AlinMrs a răspuns (pentru BuLaNNNeL):

Tine cont de ce vb baiatul asta aici ca are dreptate. Am mai avut eu prieteni care,, erau prudenti,, si acum imi amintesc cu drag de ei. Nu azi, nu maine da si cand iti vine randul...e nasol. Si crede-ma iti vine mai repede decat ai sa crezi tu. Nu vreau sa te descurajez da asta e realitatea si nici eu nu am crezut pana nu am vazut. La noi drumurile nu-s de mers cu motorul, daca vrei sa iti satisfaci pasiunea asta du-te pe un circuit. Cel putin acolo mai esti protejat oarecum.

| Xinnicut a răspuns (pentru raMLesS):

E fain, ma rog eu prefer ktm rc 125, frate am 15 ani de unde motor de 900 la a1

| Xinnicut a răspuns (pentru BuLaNNNeL):

Stiu uitate ca am scris la intrebarea asta un raspuns, si pe bicicleta este un prost cu bmw-ul care zice ca stie el ca apuca sa accelereze, aproape zilnic is luat pe sus si serios de nu mereu is cu bmw happy

| Xinnicut a răspuns (pentru AlinMrs):

Da, uitate si tu ca am rasp la chestia asta e riscant daca ai influenta proasta, si de obicei dau alti in tine, tu la 16 ani cu 125 nu e asa riscant ca prinzi 90, da prinde ea peste daca mergi tot drept pe autostrada eventual sa nu pierzi din viteza in curbe, eventual mai cazi tu si te zgarii, aciidentele alea grave is cu teribilistii cu motoare mari, nu zic nu sunt prosti si motociclistii, dar la 125 eu nu am vazut pana acum un accident, doar de la tembeli de kawasaky ninja 1000 si faceu circuit pe strada... am mai raspuns tot aici la 2 intrebari la fel uitate si acolo

| AlinMrs a răspuns (pentru Xinnicut):

In general nu e vorba de tine, e vorba de alti participanti la trafic care te vad cand e prea tarziu.

| Mihai45665445676 a răspuns:

Ai parinti comunisti ca si ai mei

| Xinnicut a răspuns (pentru Mihai45665445676):

Bn sti cum e nu scrie numa daca ai rasp ca asa imi dispare intrebarea din topicul fara raspunsuri :*)

| Salontanul a răspuns (pentru Mihai45665445676):

Tu gandesti cand raspunzi? Ce sa faca un copil care n-are dreptul sa conduca cu un motor?

| Xinnicut a răspuns (pentru Salontanul):

Da, dar ma interesez de dinante pentru ca sunt pe buget personal... ce e rau sa stiu care e cea mai buna varianta de dianinte, imi place sa fac lucrurile perfecte