|

Salut! Am cateva intrebari.

1. Ce ati alege voi ca tractiune?

-fata

-spate

-4x4 (care permite decuplarea sa ai doar tractiune spate)?

Care se conduce mai bine?

2. Daca rulezi pe autostrada cu o turatie mare timp indelungat, in cazul meu 4000 rpm si 130 kmh la un motor 1.4 16v timp de 1 o ora, se uzeaza motorul daca merg tot timpul asa turat?

10 Raportează Evaluează
10 răspunsuri:
| a răspuns:

Depinde la ce ai nevoie de masina. Daca stai pe la munte 4x4. Tot 4x4 se conduce si cel mai bine, ca na puterea e pusa jos de toate rotile.
Cu toate astea, pentru utilizarea zilnica tractiunea e mai mult decât suficienta.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

4x4 pentru ca imi plac astfel de masini, stai ca un rege in ele

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

1. AWD, full electric. Tesla preferabil. In principiu daca nu ai de mers iarna prea mult, tractiunea fata e ok.winking
2. De ce ai rula in halul asta? Nu de uzura, cit de consum.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| explică (pentru GabiDumitrescu):

Intreb de tractiune spate pentru ca fata mi se pare enervanta. din cauza ca am stricat o planetara si comportament subviratoriu. La spate ma gandesc ca nu mai e problema asta.
Nu e problema de consum in conditiile in care consumul era de 6.5%. Singura problema ca mai haleste putin ulei de la mersul turat laughing. Ruland constant cu 80 kmh consum mediu 5.8% chiar si 5.5.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru Denys05):

La spate te arunca din curbe de numa'numa. Condu si tu omeneste si nu o sa te mai deranjeze comportamentul subviratoriu.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| explică (pentru GabiDumitrescu):

Daca nu s-ar da de spate unde mai e distractia?

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru Denys05):

Distractia e pe circuit sau in jocuri. Masina cu care circuli - mai ales pe drumurile noastre prost semnalizate si de multe ori cu sectoare construite fix aiurea - gen curbe inclinate spre exterior de pe care zbori in decor foarte usor - te intereseaza sa fie cit mai stabila si mai sigura. P.S. Cind zici ca ai ramas blocat iarna... cauciucuri ca lumea aveai? Pentru alea 2-3 situatii cand chiar sa zicem ca te-ar ajuta 4x4 iarna iti cumperi frumos lanturi si ai rezolvat problema.;) https://www.youtube.com/watch?v=Bo2dLvY48VU

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Depinde ce vrei sa faci cu mașina. Pentru off-road 4x4 permanent. Dezavantajul este consumul.
Pentru sport propulsie (tracțiune spate). Dezavantaj iarna.
Pentru viata de zi cu zi, consum, mers normal tracțiunea fata e cea mai eficienta.
Sistemele 4x4 nepermanente gen Quatro sau xdrive îmbină calitățile unui 4x4 cu calitățile unui crouser, și sunt recomandate pentru cei care merg majoritar pe asfalt, dar din când în când mai fac și un pic de off-road. Dezavantajul ar fi prețul de achiziție și de întreținere.
Sa mergi constant la 4000 rpm nu ar trebui sa fie o problema pentru un motor sănătos cu uleiul și filtrele schimbate la timp, totuși nu este nici eficient nici recomandat motoarelor vechi sau cu mulți km.
Bafta!

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Eu as alege fata mult mai usor iarna, dar daca e 4x4 ce mai conteaza, gandeste-te cand pleaca romani la mare pe autostrada 4 5 ore ce turati au motoarele, nu mai e ce era odata cu dacia 1300 sa ii fiarba apa dupa nu stiu cati km, alti se duc mi de km acum.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| explică (pentru yonutu555):

Iarna e mai usor avand 4x4. cu fața sunt patit iarna. am ramas si blocat pe drum drept se invarteau rotile in gol cu tot cu sisteme de siguranta.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează