| Irimia_David_1998 a întrebat:

Am o nelamurire in legatura cu martorul pentru bujii incandescente de pe diesel, eu detin un Golf 4 1.9 TDI ALH de 90 cai, imi pornea foarte greu dimineata asa ca am schimbat bateria deoarece era pe terminate si am inlocuit bujiile incandescente cu unele noi, insa martorul de bujii din bord sta aprins cam in jur de 1 secunda sau 2 si se stinge imediat chiar si dimineata cand sa o pornesc, oricum acum masina porneste foarte bine insa nu inteleg de ce martorul de la bujii dispare atat de rapid, multumesc!

Răspuns Câştigător
| NoTurbinaNoGood a răspuns:

E in regula, si la Focus se intampla la fel, de cand am pus bujii noi.
O sa vezi cand se face frig afara, ca sta becul mai mult timp aprins.
Bujiile oricum lucreaza mai mult timp, becul din bord e pus ca sa stie soferul cand sa dea "cheie". Bujiile mai lucreaza intermitent si cu motorul pornit, pana cand se incalzeste motorul.

4 răspunsuri:
| OldSoul a răspuns:

Este normal.
Asa sta ledul respectiv aprins, doar cateva secunde.
Insa desi se stinge, bujiile incandescente sunt inca alimentate un timp.
Nu pot sa-ti zic exact cat.
Am vazut acum un timp un tutorial(cred) in care o persoana a pus un led aditional in bord astfel sa stie cat sunt bujiile active, ledul era legat direct de la releul de bujii.

| Anonimaaaxgar a răspuns:

Nu cred că ar trebui să îți faci griji dacă mașina nu are nimic. Eu am o Skoda Octavia TDI și sunt mai mulți martori aprinși care nu dispar și mi-a zis un prieten care se pricepe că uneori tablourile de bord se mai dereglează dar nu e nimic dacă mașina merge Bine.

| CaataaLin a răspuns:

Daca porneste foarte bine e simplu, bujiile fiind noi, sunt bune, ajung foarte usor la temperatura de aprindere normala a diesel-ului, de aceea se stinge repede, asa trebuie, adica e ceva normal happy

| Irimia_David_1998 explică (pentru CaataaLin):

Si la cele vechi care erau aproape distruse se intampla la fel, dar multumesc de raspuns!