| blintzz a întrebat:

Am o problema mare, cand bag cheia in contact apare un martor cu o cheie, ii dau sa porneasca si nu porneste din vina acelui martor, am pus tester si am scos eroarea aceasta, dar tot nu dispare. Care ar fi problema? Nu porneste deloc masina. Am un golf 4, nu am avut nicio problema cu el azi dimineata, iar dupa ce l-am parcat si am revenit la masina dupa 2-3 ore am intampinat aceasta problema. Am uitat sa specific, am umblat in cheie ca voiam sa schimb bateria sa inchid si s-o deschid din cheie, sunt prost tare stiu.

6 răspunsuri:
| CM7YRE a răspuns:

Ce eroare aparea pe tester? Exact exact acea eroare. O posibila cauza ar fi IMO-ul (nu merge pe ideea asta dar gandeste-te). Incearca si cu alta cheie. Daca spui ca ai "sters" eroarea, vezi ce arata acolo intai. N-ar trebui sa iti mai apara daca ai sters-o, si tot "apare" nu? (lasam ideea in care o sa ti se spuna "foloseste un tester original, nu luat din China etc.)

| blintzz explică (pentru CM7YRE):

Computer bord blocat

| CM7YRE a răspuns (pentru blintzz):

Computer bord daca exact asa scria = ecu sau imo; poate trebuie sa repgrogramezi cheia. Bazat pe "diagnostic" poti presupune chestia cu imo. Am mai intalnit situatii de genul, si cand a fost legat de imp si-a revenit in unele cazuri singura. Poti cauta un tutorial pentru "key programming" daca asta e problema, dar intereseaza-te din mai milte puncte de vedere, ar putea fi si alta cauza.

| blintzz explică (pentru CM7YRE):

Frate acum am gasit problema. astazi am desfacut cheia sa schimb bateria de la cheie si mi-a cazut cipul pe jos, eu nu am stiut ca el cazuse, l-am gasit tocmai acum langa bioru, l-am pus, dar tot primesc eroarea aceasta in bord si nu porneste, o trebuii sa scot eroarea cu testeru si dupa porneste?

| CM7YRE a răspuns (pentru blintzz):

"Frate", deja ti-am spus mai situatii/solutii; cel mai probabil, mai ales la cum descrii situatia problema ta e de la imo; poti sa reprogramezi cheia daca stii, sa te duci la un service, sa faci un imo bypass (dar atentie, masina ta o sa porneasca cu orice cheie similara). Intereseaza-te mai bine pe situatie; toate ipotezele trag la concluzia asta, dar nu inseamna ca chiar asta e; spre deosebire de "limp mode" unde poti avea o eroare pe "turbina" si pana nu o stergi senzorul de MAP nu detecteaza iar presiunea corect si toate cele, nu functioneaza la parametrii respectivi, eroare de la imo e mai complicata, si chiar de o stergi, problema ar fi ca "nu iti mai detecteaza cheia" ca sa intelegi tu. Incearca la cineva mai priceput, care are teste "original" (cum zic unii baieti) si care poate sa iti reprogrameze cheia. Nu e gre, dar trebuie sa "poti face asta":
https://www.youtube.com/watch?v=xLKNg4yioFk
Slabe sanse, dar poti incerca si sa "scoti eroare si sa porneasca". Slabe sanse, dar merita incercat. Eroarea cel mai probabil o sa dispara pana cand introduci cheia in contact, si ca sa pui contactul sa mearga testerul introduci cheia = ciclicitate.

| OldSoul a răspuns:

Ai umblat in cheie si i-ai stricat, sau ai uitat sa mai pui cip-ul la loc, din cauza asta si problema.
Daca ai o alta cheie, porneste cu aia, daca nu, immo off.