| B_Elvis_Alexandru_1990 a întrebat:

Salut. Am o skoda fabia 1.2 diesel din 2012 și cred ca am o problema cu acul de la rezervor. Am făcut plinul și am mers aproximativ 230km dar îmi arata tot full. Consumul este ce circa 4%, iar în bord mai îmi arata ba 1000km pana la peco ba 980 ba 1040 ba iar scade la 950 iar crește. Dacă iau contactul acul revine înapoi deci nu e blocat. Sa fie oare vreo problema cu plutitorul din rezervor sau altceva? Sau trebuie sa mai merg, sa scadă? Mulțumesc mult pentru răspunsuri și păreri!

5 răspunsuri:
| Simpatic a răspuns:

De cand ai luat tigaia asta numai problema are, ma uitam in intrebarile tale ba nu merge una ba nu merge alta, nu te supara pe mine dar cand simpatik va spune ca isi cumpara doar masini noi unii sar de fund cum ca ma incred sau ca nu ar fi adevarat, e adevarat si o fac cu ca nu am ce face cu banii ci pentru ca cativa ani nu ai treaba decat cu uleiul si filtrele si eventual consumabile.
La vechituri poti sa schimbi si jumatate din masina si sa nu-i dai de capat la o problema, asta si pentru ca avem specialisti nepriceputi.
Am avut o dubita Renault l-a care nici in ziua de azi nu am aflat de ce ceasul kilometrajului nu indica nimic, dusa la zeci de diagnoze, electricieni, serviceuri, de aia zic de lucruri vechi.

Revenind la problema ta, nu stiu ce sa iti zic ori ceasul ala s-a "defectat" desi mai rar asta, ori are ceva senzorul ala din rezervor.
Oricum ar fi trebuie sa mergi la service pentru constatare si reparatie!

| romeo78 a răspuns (pentru Simpatic):

Acul nu are nimic. Rezervorul, cu senzorul trebuie schimbat. De ce spun rezervorul, pentru că senzorul, plutitorul sunt în rezervor, ori în timp s-a depus calsmină, reziduri, plus gândiți-vă, variațiile de temperatură.

| Simpatic a răspuns (pentru romeo78):

Rezervorul se curata nu se inlocuieste decat in cazuri exceptionale daca ar fi distrus, fisurat, ruginit, crapat, ceea ce este foarte foarte rar sa se intample.
Eu nu am curatat inca niciun rezervor dar stiu multe masini in special taxiuri care la sutele de mii de km si combustibilul impur, duceau in service masinile spre curatarea rezervorului de impuritati.

| romeo78 a răspuns (pentru Simpatic):

Iertare, curățarea unui rezervor reprezintă prelungirea bolii. Garantez că niciodată un rezervor nu va putea fi curățat perfect, plus utilizarea diverselor soluții, jetului de apă poate duce la o slăbire a sa.

| Simpatic a răspuns (pentru romeo78):

Poate da poate nu, nu am idee. Doar zic ca practica spune ca nu arunci rezervorul doar pentru ca e plin cu impuritati, poate aveti si dreptate pe de alta parte insa nu stiu cati practica metoda inlocuirii rezervorului, din lipsa de bani, de timp, ca nu se gasesc pe toate drumurile, sau din lipsa cutumei, nu e ca si in cazul unui ambreiaj defect cand stii ca trebuie sa schimbi tot kitu-ul ambreiaj nu doar placa nu doar rulmentul nu doar ambreiajul; la rezervor e mai ciudata treaba de aceea zic.
Nu m-am confruntat inca cu problema asta, sa ajuns sa fac cateva sute de mii de km cu o singura masina si apoi schimb cu mare drag rezervorul happy bine daca bagi combustibil de la 'baieti' care aduc de pe locomotive, vapoare etc cred ca si in cateva mii de km se duce totul de rapa pe langa asta si multe altele precum injectoarele...zic asta pentru ca multi se calicesc si baga in special motorina de la "baieti" si nu de la pompa.