| ZeTu_Auras_1991 a întrebat:

Am un Ford focus mk1 1.6 din 2001. Nu porneste la rece. Porneste doar daca tin accelaratia, apoi daca iau piciorul se opreste. Stie cineva care este problema? Mentionez ca daca o plafonez din prima, nu se mai opreste si merge perfect. Pana cand se raceste motorul, apoi repetam povestea. Multumesc!

6 răspunsuri:
| Simpatic a răspuns:

Nu porneste deloc cand e rece motorul sau mai sunt dati cand porneste greu la rece si apoi da rateuri sau merge in 3 cilindri din 4 de ex?
Injectoarele sunt in regula, bujiile, bobina inductie, clapeta acceleratie, termostatul inchide si deschide corect?
Apoi da check engine in bord ceva?
Nu ai precizat daca e diesel sau benzina.
Banuind ca e 1.6 TDCI recunosc ca nu ma pricep la diesel happy
Dar sunt cativa pe aici care ar putea sti.

| ZeTu_Auras_1991 explică (pentru Simpatic):

Nu da rateuri nimic. Doar ca ramane pornita dupa ce o plafonez. Apoi pot sa o opresc de 100 de ori si merge perfect. Doar prima data porneste greu. E benzina

| RAY a răspuns:

Eu personal as merge la un service sa imi faca o verificare completa a masini sa stiu, dar in viitor vor fii doar masini electrice asa ca nu mai va exista chestia asta, va porni instant

Una dintre cele mai frecvente întrebări adresate în lumea automobilelor este: „De ce nu-mi începe mașina în diminețile reci?" Se întâmplă tuturor celor care nu au norocul să aibă parcare interioară pe timpul iernii. Cu toții ne temeam zgomotul zgomotos al unui motor mort într-o dimineață frigidă de decembrie.

Mașina nu va începe în frig
Vremea rece amărăciunii poate face pornirea mașinii dimineața într-o adevărată durere.

Există două motive fundamentale pentru care temperaturile de înghețare îngreunează pornirea unei mașini.

Pentru început, temperaturile friguroase de iarnă tind să crească uleiul de motor. Aceasta provoacă încordare și creează o frecare inutilă în interiorul motorului.

În al doilea rând, vremea rece interferează cu performanțele bateriei vehiculului.

Există câțiva vinovați pentru că mașina nu reușește să pornească la frig extrem:

Bateria dvs. este moartă și trebuie înlocuită
Există apă în conducta de combustibil
Folosești uleiul greșit
Carburatorul este stricat sau nu se elimină
S-ar putea să aveți nevoie de o baterie ieftină a mașinii din curtea noastră de gunoi (lângă Milwaukee)
Sturtevant Auto oferă baterii la prețuri accesibile pentru mașina dvs. care nu va începe în frigul extrem. Cumpărăm și vindem baterii auto pentru toate mărcile și modelele diferite. Nu-ți pierde timpul la cumpărături pentru o baterie nouă, care să coste o avere. Este o investiție încărcată și cine știe când va eșua pe tine în timp ce stai pe drum? Facturile magazinelor auto se acumulează - obțineți o baterie ieftină și economisiți la următoarea reparație a automobilului cu curtea noastră de salvare din zona Milwaukee astăzi!

Faceți tot ce puteți pentru a vă menține mașina caldă
Primul și cel mai flagrant răspuns pentru a vă asigura că mașina dvs. se întoarce la rece este să faceți tot ce puteți pentru a vă menține automobilul peste congelare în timpul iernii. Deși acest lucru poate părea incredibil de simplu, pentru cei care nu au luxul unui garaj încălzit, este esențial să fii creativ.

Dacă aveți acces la un garaj simplu interior, un mic încălzitor electric sau cu kerosen poate fi o investiție înțeleaptă. Acestea sunt relativ accesibile și faptul că mai puține grade pot ridica temperatura suficient pentru ca lucrurile să se miște din nou. De asemenea, există o varietate de pături și huse disponibile la magazinele auto must pe care le puteți arunca deasupra vehiculului pentru a ține căldura. NU încercați să plasați o pătură direct peste motorul mașinii, deoarece acest lucru ar putea fi un pericol extrem de incendiu.

Pentru că știm cu toții problema REALĂ aici. Este prea rece!
Dacă rezolvați probleme cu mașina dvs. de pornire în frig frig, șansele sunt motivul pentru care problema este undeva pe această listă:

1. Bateria dvs. este moartă (și poate fi nevoie de înlocuire)
Mașina nu va începe în dimineața rece
Este posibil ca bateria dvs. să aibă o eroare atunci când mașina dvs. nu va porni dimineața.

Deoarece sub temperaturi de îngheț poate determina reacția chimică din bateria autovehiculului dvs. să încetinească exponențial, o baterie slabă poate provoca de multe ori mașina dvs. să nu pornească.

Cei mai mulți experți recomandă să vă schimbați bateria la fiecare trei ani, dacă nu este deja moartă. Pentru o rezolvare temporară, vă sugerăm un set robust de cabluri jumper și un salt pornit de la un alt vehicul. Cu toate acestea, ar trebui să cumpărați o baterie de înlocuire cât mai curând posibil.

Dacă mașina dvs. nu va începe la frig, dar sunteți sigur că bateria este bună, asigurați-vă că problema nu este cu alternatorul. Cumpărarea continuă a bateriilor poate fi foarte scumpă și vă poate costa foarte mult pe termen lung. Sturtevant Auto poartă alternatoare de reducere pentru salvare și baterii auto pentru cele mai importante mărci și modele de vehicule populare.

Șantierul nostru pentru salvare și tragere este întotdeauna liber să intre, iar personalul nostru de experți auto bine pregătiți vă va ajuta să alegeți o baterie ieftină pentru mașină sau camion. În plus, oferim și mașini de salvare ieftine la prețuri incredibile. Deci, dacă aveți nevoie de ceva care să vă revină pe drum, asigurați-vă că verificați deseori inventarul nostru.

Inapoi sus

2. Există apă în linia ta de combustibil
Pe lângă uleiul și bateria autovehiculului dvs., conducta de combustibil poate fi o problemă și pe timpul iernii. Teoretic, nu ar trebui să existe apă din linia de combustibil din start. Din păcate, acest lucru nu este întotdeauna cazul. Când liniile dvs. de combustibil îngheață, benzina nu poate ajunge la motor, ceea ce înseamnă că combustia este oprită, ceea ce duce la răsturnarea mașinii.

Condensarea la fluctuațiile de temperatură ar putea lăsa apa în conducta de gaz sau în rezervorul de combustibil, ceea ce provoacă complicații suplimentare.

Utilizarea combustibilului cu un conținut scăzut de alcool sau combustibil premium este o soluție. Cu toate acestea, în multe cazuri, poate fi necesar să reparați sau să înlocuiți liniile de combustibil în întregime. Consultați Sturtevant Auto pentru o selecție largă de piese de salvare disponibile și pentru orice alte nevoi ale dvs. auto.

Inapoi sus

3. Folosești uleiul greșit!
Consultați manualul proprietarului vehiculului pentru a determina ce tip de ulei necesită motorul dvs. Majoritatea mașinilor noi iau un ulei mai subțire (5W-20), iar acest lucru este excelent pentru vremea de iarnă. Uleiul mai gros ca 10W-30 face lucrurile mai dificile doar atunci când temperaturile scad sub îngheț și toate acele molecule încep să se aglomereze.
Căutarea ar trebui să vă spună ce tip particular de ulei este potrivit pentru marca și modelul dvs., sau orice membru al personalului magazinului auto ar trebui să vă poată îndrepta în direcția corectă.

Inapoi sus

4. Există ceva greșit cu carburatorul
În timp ce majoritatea vehiculelor model mai noi funcționează cu un sistem de injecție de combustibil, mașinile mai vechi folosesc un dispozitiv numit carburator. Carburatorul amestecă oxigenul cu cantități mici de benzină pentru ca un motor cu combustie internă să funcționeze corect. Pornirea grea a temperaturilor mai reci poate fi cauzată de o sufocare defectuoasă sau murdară. Dacă sufocarea nu se închide, va aspira prea mult aer și veți avea probleme la pornirea mașinii.

Acesta este mai puțin un produs al temperaturilor ultra reci și mai mult o chestiune dintr-o parte sensibilă care iese din calapod! Dacă știți că bateria dvs. este în regulă și că uleiul este corect, ar trebui să vă orientați către soluții neortodoxe. Acesta este unul dintre ei!

Sturtevant Auto stocează în prezent carburatoarele de recuperare și alte piese auto la o fracțiune din costul pieselor de schimb din fabrică. Din păcate, dacă există o problemă cu sistemul dumneavoastră de injecție de combustibil, trebuie să vă duceți mașina la un dealer auto care poate rula corect diagnostice.

Inapoi sus

Mașini îngropate sub zăpadă în dimineața rece
Nu vă blocați într-o dimineață frigidă. Faceți tot ce puteți pentru a evita problemele de pornire grele!

Mai multe sfaturi pentru întreținerea mașinilor de iarnă
Chiar dacă mașina dvs. funcționează corect, există în continuare câteva precauții de întreținere de bază care ar trebui luate înainte ca vremea rece să lovească.

În primul rând, asigurați-vă că înlocuiți lichidul ștergătorului parbrizului. Creșterea sării și nămolului se pot prăjui pe parbrizul tău, făcându-ți vizibilitatea aproape de zero.
În timp ce vă aflați, înlocuiți antigelul pentru a evita orice coroziune a motorului sau altă rugină nedorită.
Înlocuiți ștergătoarele de parbriz după sezonul de iarnă, deoarece vremea de zăpadă le poate provoca adesea. Încercați să vă amintiți să ridicați ștergătoarele de pe geamul parbrizului în fiecare seară înainte de a vă îndrepta.
De asemenea, la sfârșitul iernii și toamnei, asigurați-vă că veți oferi vehiculului dvs. o curățare solidă pentru a elimina orice coaceți cu sare și alte boabe de iarnă. Și da, ar trebui să faceți o spălare minuțioasă pentru a ajunge în acele locuri greu accesibile.
http://www.sturtevantauto.com/salvageYardNews/CarStartExtremeCold

| DaniTDCI a răspuns:

Probleme la sistemul de pornire la rece/injectoare/bujii, scoate fum cand e rece motorul?

| ZeTu_Auras_1991 explică (pentru DaniTDCI):

Nu scoate fum, nu am nici un martor aprins. Doar ca daca dau cheie si accelerez blana 7000, nu se mai opreste si merge perfect. Chiar daca o opresc, porneste perfect.

| SoraLucian a răspuns:

Pompa de benzina