| Danezu94 a întrebat:

Am un Golf 5 din 2006 cu filtru de particule, cumparat de aproximativ 5 luni. Cand l-am cumparat se aprindea in comp. de bord beculetul de la filtru de particule. Am dus-o la tester i-a facut regenerarea si a zis ca masina nu are nici o problema la motor, injectoare. etc. si mi-a recomandat sa ii fac o regenerare odata la 2 sapt, si eu ca sa ma asigur ii fac odata la 4 zile. dupa o perioada de cateva zile dupa ce am dus-o la test iar mi-a aparut becul in bord la filtru de particule. am mers cu ea de atunci mai turat pentru a nu deranja filtru de particule si i-am facut regenerari peste regenerari iar el tot statea aprins. Acum 2 saptamani intr-o dimineata am pornit masina (pornire buna) si am mers vreo 500m pana la prima intersectie cand s-a oprit brusc. Am dat la automat vreo 30 de secunde in viteza a 1-a iar intr-un final a pornit. mai avea putin ulei asa ca i-am bagat aprox 3L, cand, ieri dimineata aceeasi repetare o pornesc merg cu ea 10 metri dupa care se opreste brusc. dar de data asta nu a mai mers pornita, iar cand am verificat uleiul nu mai avea aproape deloc. am rulat cu ea aproximativ 2000 km si a consumat tot uleiul. Puteti sa imi dati va rog frumos o parere? de la filtru de particule nu as prea crede pentru ca ii fac des regenerari... sau sa fie de la ulei?

Răspuns Câştigător
| NoTurbinaNoGood a răspuns:

3-4l de ulei la 2000km e consum foarte mare. Daca nu ramane fum in urma masinii, cel mai probabil pierzi acel ulei.
Locuri foarte frecvente prin care se pierde ulei, la Volkswagen, sunt bulbii de presiune la ulei, epuratorul, sau EGR.
Da jos toate capacele, ridica masina pe elevator, da jos scutul/scuturile, si uita-te dupa scurgeri de ulei.
Golf 5 are injectia cu pompe-duse, un sistem tampit 'a la VAG', care s-a remarcat prin consum constant de ulei, insa tie iti mananca prea mult ca sa fie doar defectul de proiectare.
Daca nu scoate fum, nu are cum sa arda atat ulei, deci sigur se pierde pe undeva.
Daca e motorul 2.0 TDI, sfatul meu este sa scapi de el cat mai repede, te va tine doar in probleme, mai ales acum, cand probabil masina are peste 200. 000km.

| Danezu94 explică (pentru NoTurbinaNoGood):

Multumesc foarte mult pentru opinia ta dar totusi am sa verific daca nu am pierderi de ulei si sa il mai schimb odata, dar motorul este de 1.9 si masina are 155.000 km si nu scoate fum deloc nici la rece nici la cald

1 răspuns: