Ambreiajul patineaza din cauza uzuri( in mare prte a soferului).
Daca pleci brusc de la stop, ti picioru pe ambreiaj asteptand verde la semafor, cand e trafic intens il ti apasat de ii sar capacele.
Oricum eu cand am fost mai la inceput am schimbat 2 ambreiaje primul la 390000km nu conteaza kilometri doar cum o utilizezi.
Ambreiaju patineaza in treptele 1-2-3-4-5, ca sa vezi daca este inca ok si poti merge cu el iti recomand urmatoarele:
Porneste masina, trage frana de mana, calca ambreiaju, baga in treapta a-4a si ia piciorul usor de pe ambreiaj cat sa vezi daca are forta sa plece masina(NU IL IEI DE TOT DOAR FOARTE PUTIN) in cazul in care mai are "zvac" ilmai poti tine ambreiajul.
Legat de abs bine ar fi sa te duci sa pui un tester apoi mecanic, ar fi crud sa te lase franele inutil la 100km/h.
Bafta