| denisTiky a întrebat:

Am un VW Golf 5 1.9 Tdi si am tot mers cu el prin diferite service-uri dar nicaieri nu au gasit adevarata problema. Cand merg la drum mai lung si o turez mai tare la urcari/drum drept se aprinde in bord becul de la bujie si masina nu mai trage deloc, abia pot intra in depasiri. Si dupa ceva timp se aprinde si cel de la check engine. Daca iau contactul si il pun iarasi becurile se sting dar la urmatoarea urcare unde accelerez mai tare se vor aprinde din nou.
A mai avut cineva problema asta? Cum ati rezolvat-o?
P.s: prin serviceuri pe unde am dus-o mi-au stins becurile din calculator dar se aprindeau iarasi dupa ceva timp, deci nu m-a ajutat cu nimic si am mai schimbat si rampa de la injector dar iarasi nici un efect.

8 răspunsuri:
| mgtow a răspuns:

Aceeasi istorie ca la opelu folosit de parinti in trecut - opel zicea ca era pompa de motorina altii schimbau bujiile si curatau EGR in zadar tot insista dupa cateva zile. Asa ca pompa o fi la tine care costa 2000€ next time cauta masina pe benzina. De cand i-am vazut ca se stresau cu masina pe motorina am zis ca la mine asa ceva nu are ce sa caute. Benzinara nu-mi da probleme deloc

| relian a răspuns:

Daca se aprind bujiile atunci alea is de vina sau una din ele.Nu cred sa fie asa o mare problema sa nu-i dea nimeni de cap.Dar acum depinde si la ce serviceuri ai fost.Cand se aprinde check engine ala trebuie sa dea un cod, codu ala daca il stii zil sau te uiti pe net si vezi care este problema.
Asa sa resetezi alea e simplu si normal ca apar iar la loc ca problema nu-i rezolvata.

| Digikey a răspuns:

Pot fi mai multe cauze dar in niciun caz bujiile cum abereaza unii pe aici.
Turbina ar fi prima pe lista suspectilor.

| denisTiky explică (pentru Digikey):

Nu stiu ce sa zic, vreau sa imi cumpar o interfata obd sa o conectez la telefon, poate gasesc eu problema? ca altceva nu stiu ce sa mai fac...
Eventual o sa incerc sa fac o verificare si la turbina sa vad daca e ceva problema.

| Digikey a răspuns (pentru denisTiky):

Este pompe duze?

| Digikey a răspuns (pentru denisTiky):

Tot din cauza mecanicilor am ajuns sa am 3 testere.

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Trebuie verificate urmatoarele: sonda lambda, poate ai doua, nu mai retin exact, egr, dpf si pe ultimul loc bujiile, desi sansa sa fie bujiile e foarte mica, totusi, e diesel, dar sa elimini si aceasta problema.
cel mai probabil cauza se afla intre primele trei, in functie de km si uzura sansele cresc cat mai mult spre dpf.

| RazvanFlorea1993 a răspuns:

Bujiile le-ai schimbat să vezi dacă mai apare?