| Mitu_Beto_1995 a întrebat:

Salut baietii. Ma puteti ajuta si pe mine in legatura cu 2 masini sunt indecis. De curand am strans niste bani desigur pirn munca mult si ajutorul tatalui meu si tot sa mai strang pana in decembrie.As vrea sa imi iau o masina nu foarte puternica sunt incepator desii conduc de pe la 14 anii am in mare parte numai la tara. As vrea sa imi achizitionez un Audi a4 2.0 tdi dar tatal meu spune ca in valoarea a 15.000 € as putea sa imi iau si audi A6 2.7 sau mercedes Clasa e 220 sau Mercedes clasa C modelul nou, desigur second hand, Am uitat sa precizez ca masina care mi-o voi achizitiona va avea pana intr-o 100.000 Km m-am tot gandit ca daca imi iau o masina mai de nivel inalt sa spun asa.Nu as fi pregatit ca incepator, Cam ce ar fi de preferat in cazul meu? in valoare de 14 mii 15 mii maxim?

Răspuns Câştigător
| FurtunaDiesel a răspuns:

Audi si Mercedes... daca ai doar 15.000 de euro nu merita sa cuperi pentru ca te va costa cam 2000 de euro lunar intretinerea fara benzina. Daca nu ai banii necesari iti recomand sa te uiti la un Volkswagen sau un Golf 4-5 ambele cu tractiune integrala si eu cred ca tractiunea 4motion face mai mult decat o marca. Audi este o masina scumpa si de obicei proasta, pica destul de repede piesele dar este de fite, daca vrei ceva ok iti recomand A4 pentru ca la A6 costa exagerat de mult intretinerea, nu ca la A4 ar fi ieftina dar oricum scapi cu 2000 de euro pe an + benzina, asta fara Casco, doar asigurare RCA dar oricum Casco nu este obligatoriu, ala mai e cam 1000 de euro in plus la A4 si 1300-1500 la A6!

Răspuns utilizator avertizat
| FurtunaDiesel a răspuns (pentru claudiu2386):

Pai hai sa vedem daca esti tu asa "Inteligent":
- Asigurare RCA 2800 lei cea mai ieftina la Carpatica, restul pleaca de la 3040 lei;
- Impozit 1944 lei la 2.7 cmc;
- ITP 100 de lei platit la 2 ani deci 50 de lei;
- Rovinieta 128 de lei;
- Schimb ulei + filtru ulei 1300 lei;