|

Salut. Care sunt avantajele unui Golf 6 fata de Golf 5?

Care merita mai mult si de ce?

Fără raspunsuri gen golf 6 ca e mai nou

La motorizare dintre ambele as alege pe golf 5 1.9 tdi si pe 6 1.6 tdi

5 Raportează Evaluează
5 răspunsuri:
| a răspuns:

Nu e la minte cocosului ca asta e principalul avantaj al golf 6 ca e mai nou?

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Nici un avantaj. Golf 6 a fost doar o denumire comercială. A fost un facelift al modelului Golf 5, un upgrade tehnologic. În rest, totul e identic cu Golf 5.
Ținând cont că apare Golf 8, în curând, este mai profitabil un Golf 6, mai ales din punct de vedere al poluării, dar și al vechimii.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Dieseluri CR, asta e avantajul. PD-urile au fost varza.
Alte avantaje nu stiu, G6 arata mai comod decat porcaria de G5, si inca nu am vazut G6 ruginit precum au ruginit inca din showroom G5-urile.
Eu nu mi-as lua VW, sunt niste parodii fara haz, si cu pret mult prea mare. Ford e mult peste ei, sau Renault.
Dar prostimea merge pe VAG, asa ca go on.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru NoTurbinaNoGood):

Are cineva un PD luat de nou are 400.000 km.A schimbat doar ambreiajul pe la 300.000 ca i-a facut resoftare si patina. Cureaua de accesorii a inlocuit-o pentru prima data la 200.000. Distributia in schimb a facut-o ca la carte.
Eu am tot vag benzina si am trecut de 400.000, un prieten are o Octavia 2 cu 540.000.

Te vaiti ca o muiere de VAG.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru agnostic149):

Am avut la vopsit o Octavia 1 tdi de 131cp, cu 850. 000km, fara interventii la motor, si fusese folosita inclusiv in padure. Avea doar rugina superficiala.
Dar se poate spune ca mergi cu masina, intr-o caruta din aia? Nu. Cel putin nu la standardele mele.
Iar skoda aia a fost doar un exemplu pozitiv, coada unei generatii cu materiale de calitate, cumparata de noua in Spania. Am exemple de cacatlitate VAG de te saturi, incepand cu instalatiile electrice, tabla si turbinele de la generatia dupa 2004.
Asta in timp ce alti producatori au mers in principal spre bine, si au scos motorizari tot mai fiabile si performante, nu TSI-uri care rup lantul la 20.000, tfsi-uri care sug uleiul in draci, si tdi-uri rechemate de fabrica, de noneuro ce sunt.
Eu m-am orientat de ceva vreme spre motorul 1.9 jtdm/cdti de la grupul Fiat, si sincer nu ai ce ii reprosa, fata de chestiile tdi.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează