| usAlexGTX a întrebat:

Care sunt cele mai fiabile motorizari la Logan 2004-2012? Care sunt cele mai nefiabile? Pro si contra la fiecare si consumurile la toate va rog! !

Răspuns Câştigător
| romeo78 a răspuns:

Cele mai fiabile, nu există. Pur și simplu, motorizarea de 1, 4 litri ar putea fi o soluție pentru o familie. Iar, pentru MCV 1, 6 litri de 90 CP sau 16v de 105 CP.
Evitat orice diesel, ținând cont de faptul că din ce în ce mai mult o să fie interdicții pentru acest tip de motor.
De asemenea, depinde, dacă are sau nu un carnet de service la zi și cumpărat dintr-o sursă sigură, altfel, a fost inclusiv pe Facebook, cazul unei doamne care a luat țeapă cu un Logan MCV, dat spre casare, dar care a fost măsluit la acte și vândut ca bun.
Succes și grijă!

| usAlexGTX explică (pentru romeo78):

Multumesc foarte mult!
Sanatate!

7 răspunsuri:
suntserios
| suntserios a răspuns:

1.5 dci e un motor testat si folosit de ani de zile in tot grupul Dacia NissaN Renault fara probleme

| sierra1 a răspuns:

Vrei să te decizi ce iei?

dacia.ro dă toate detaliile

| usAlexGTX explică (pentru sierra1):

Am nevoie de informatii din experienta oamenilor sa aflu care sunt mai fiabile si pareri, ceea ce nu voi gasi pe pagina lor.

| sierra1 a răspuns (pentru usAlexGTX):

Repet: Vrei să te decizi ce iei?

| NoTurbinaNoGood a răspuns:

Mpi-urile sunt foarte fiabile. 1.4 mpi spre exemplu a demonstrat ca poate depasi si 1.000. 000km cu intretinerea corecta. Personal am avut unul la 400. 000km, mergea perfect, inca nu consuma ulei deloc. Fusese taxi, a ajuns la mine cand si-a pierdut autorizatia, fiind in stare proasta in general (scaun sofer rupt, fuzete-bucse varza). Am pus-o la punct, am vopsit-o, au reusit proprietarii sa recupereze autorizatie, si mi-au cumparat-o inapoi.
3 ani mai tarziu am gasit-o intr-un centru de dezmembrari/remat, cu 780. 000km
1.2 benzina e si el foarte ok, nu stiu care sunt recordurile lui, dar un prieten a avut (tot taxiu), la 250. 000km masina se prezenta ireprosabil, doar consumabilele erau problematice.
De precizat ca modelele 2004-2008 sunt foarte slabe la tabla.
A mea era 2009, a prietenului meu 2015. Aveau tabla mult mai ok.
Motorul 1.6 mpi probabil ar fi la fel de fiabil, dar consuma destul de mult, nu e o alegere ok, mai ales pentru oras.
Motoarele 1.5 dci sunt in primul rand foarte sensibile la combustibil, 20l de motorina mai dubioasa daca le bagi, strica injectoarele instant. Injectoarele alea se blocheaza chiar si cu aer, sunt foarte slabute. Cu intretinerea corecta, unii au ajuns la 500-600. 000km fara belele, insa spre 700. 000km se mancau cilindrii, si deveneau tractoare fara compresie. Deci nu se compara cu 1. 4mpi la fiabilitate.
Restul motorizarilor nu le cunosc.

| Eugen80 a răspuns:

Pana in 2012 toate au fost fiabile, DAR 1.4 a fost preaslaba!
Recomand 1.6 8v, 1, 6 16v si 1.5, dar cel cu 85-90 CP. Eu am preferat dieselul mereu, are performante foarte bune, un consum f bun, si chiar daca multi fug de diesel, 1.5 de la Renault e cel mai reusit si fiabil si in zeci de ani nu prea are secrete. Neafiabile sunt cele recente, 1.2 12v si 1 litru care sunt petarde proaste. 0, 9 TCe si 1.0 TCe sunt bune pentru distante mici si putini km, pentru ca aceste motoare nu ajung ok la 200.000 km. 1.5 DCi a trecut de mult de 600.000 km si majoritatea taxiurilor le-au folosit de cand erau si pe Clio. Multi spun ca GPL-ul e solutia, dar nu este fiabil si uzeaza motorul prematur!