anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Salut ce este ala reare la masina ca vreau sa cumpar de la cineva un passat dar spune ca trebuie sa faca reareul, eu am avut masina un a4 inainte dar nu am facut rar la el bine sunt si incepator auto adica abia de un an am permisu si am luat un a4 anul trecut dar era inmatriculat pe pers de la cine am luat si asa am umblat cu ea pana in urma cu 2 luni si apx o saptamana pana cand am facut un accident in care a4 s-a facut praf si acuma vreau sa cumpar un passat care are nr rosii si zice ca trebuie sa ai faca reareu eu nu stiu ce e ala rar? si mai am o intrebare vreau sa prelungesc dovada de conducere ca permisu numa luna viitoare se implinesc 3 luni si daca cumpar vw ul vreau sa prelungesc dovada cum fac? si o ultima intrebare dupa cum ziceam luna viitoare se implinesc 3 luni de la accident si vreau sa stiu cum face politia cu permisu cum mi-l da trebuie sa dau ceva examen? dau funda + vot cine imi raspunde corect la fiecare intrebare

Răspuns Câştigător
| dragoshar a răspuns:

Salut. RAR - Registrul Auto Român este o instituție unde se face inspecția tehnicp periodică a mașinii pentru a vedea care este starea acesteia și dacă este eligibilă pentru a circula. Pentru recuperarea permisului vei merge la secția de poliție unde ai predat permisul, la terminarea celor 3 luni în care este suspendat, și îl vei ridica de acolo.

6 răspunsuri:
suntserios
| suntserios a răspuns:

Reareul?
mama ei de limba romana

RAR ul se face pentru masinile aduse din afara si care nu au fost inmatriculate in RO.

Suni frumos la RAR ul din judetul tau sau intri pe site la ei si iti faci o programare.

Legat de permis, formuleaza intrebarea sa intrelegem si noi ce vrei... ori dovada ori sa il primesti dupa suspendare

Răspuns utilizator avertizat
| suntserios a răspuns (pentru verdikt):

Este o mare diferenta intre o greseala aparuta din faptul ca am scris repede si felul in care ai asasinat tu limba romana.

Descifreaza te rog:
"