|

Salut! Ce varianta ar fi mai bun pe termen lung? Un motor pe benzina de capacitate mica cu turbo de ex 1.4 tsi+gpl sau un motor diesel 1.6 tdi-2.0 tdi? Puteti da si alte variante in afara de ce am mentionat.

11 Raportează Evaluează
11 răspunsuri:
| a răspuns:

Benzina 1.6 transformat in GPL cea mai buna decizie

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

In primul rand, niste motoare cunoscute drept reusite, nu VAGismele TSI si TDI, care sunt mereu cu cantec.
Eu unul inca nu sunt axat pe motoarele pe benzina, decat daca vorbim de supraalimentate de la 1.8 in sus.
Deci, in lipsa unui buget pentru 2.8 benzina turbo, as alege un turbo-diesel pe la 2 litri, cu toate ca are ceva piese sensibile (injectoare, egr, dpf).
Asta pentru ca ai vorbit de termen lung, altfel pot fi multumit si cu Skoda Rapid 1.0 TSI sau Logan 0.9 TCe. Dar nu ma vad la 300. 000km cu un pet din asta. Si aici ma refer la TSI. Nu duce 300.000 cu acelasi motor, ca e VW.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Pe termen LUNG, Franta si alte tari europene vor interzicerea vanzarii masinilor noi cu mitoare cu combustie interna. FRANTA din 2040.
Ce inseamna termen lung? Deja majoritatea oraselor Europene interzic masinile poluante in centru

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Pe termen mai lung de 10 ani nu te astepta nici de la o masina noua

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Daca vrei ceva pe termen lung dintre cele doua as merge pe 2.0 TDI, strict din cele prezentate de tine e cel mai reusit, dupa vine 1.6 tdi care e ok iar cele TSI nu sunt prea reusite. Daca vrei o masina care te tine pe termen lung pe benzina du-te dupa ceva japonez(HONDA, TOYOTA) sau chiar din Korea (Hyundai, KIA).Dar sa fie motor fara turbina fiindca is mai reusite. Oricare motor pe benzina fara turbina de la aceste firme e ok. Daca vrei ceva diesel fiindca faci multi km in exterior as zice sa te uiti ori la KIA sau Hyundai(au aceleasi motoare atat pe benzina cat si pe diesel), ori la Renault 1. 5DCI /1.6 DCI (motoare diesel mai reusite decat 1. 6tdi/2. 0tdi ). GPL e de evitat pe orice motor ce are injectie directa (toate TSI is asa ).

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| explică (pentru Morariu_Claudiu_1997):

Renteaza un diesel daca e folosit in week-end 1-2 zile pe distanta lunga 60 km dus intors pe un traseu obisnuit..si calatorii o data pe an la mare la munte.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru Denys05):

Un diesel renteaza daca faci minim 25.000 km pe an

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru Denys05):

Daca faci macar 15. 000km pe an (idela peste 20.000) e ok diesel.Altfel mai ok e un benzinar.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| explică (pentru Morariu_Claudiu_1997):

Benzinar da. dar cu un turbo compresor macar ca fara cuplu la turatii mici e jale. dieselul era mai ok ca are consum mic turatie mai mica la viteza mare.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru Denys05):

Faza e, in general motoarele acestea noi ce sunt mici si cu turbina au o fiabilitate proasta fata de cele clasice pe benzina sau cele diesel. Undeva trebuie sa faci un compromis. Stiu de la cel 0.9 TCE 90cp de la renault ca e ok.Un 1.8 benzina clasic nu e ok? Totusi are 140cai.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Pai aici depinde daca vrei sa faci deplasari lungi atunci merge un diesel dar la deplasari scurte o benzina 1.4 pentru ca daca iei diesel si faci deplasari scurte nu are rost

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează