Nu cunosc problema pornitului la cald la acel motor, insa stiu ca sunt probleme cu circuitul de racire, ca la multe alte motoare BMW. Legat de asta, daca cumva sistemul de avertizare (bec rosu bord - bulb) nu functioneaza, sau soferul nu este atent, chiar si de la o 'fierbere', motorul poate capata o uzura pronuntata, din cauza careia, cand se incalzeste, scade presiunea uleiului.
Cand un motor ajunge in faza asta, apar problemele mentionate de tine, mai exact, cand e incins motorul, la relanti, presiunea uleiului se pierde, ungerea nu mai e suficienta, iar motorul se opreste.
Asta e doar o idee, nu cunosc prea bine acel motor, poate e vorba de alta problema des intalnita.
Ca sa vezi daca e ceea ce am scris eu, ar trebui masurata (sau citita pe diagnoza) presiunea uleiului in relanti, cu motorul la temperatura maxima, nu doar dupa ce urca apa, mergi macar 10km dupa ce urca apa, sa apuce si uleiul sa se infierbante.