| Levente99 a întrebat:

Revin din nou cu o intrebare legata de filtrul de particule. Masina in cauza este un Ford Focus din 2006 cu motor de 2.0 Tdci 136 cai. S-a aprins martorul check engine iar la service diagnoza a dat ca rezultat filtru de particule înfundat. Cei de la service au încercat să îi facă regenerare din soft (conducând nu isi mai făcea, intra in limp mode uneori). Băieții zic ca conform calculatorului și-a făcut regenerare dar tot nu are putere si nu trage. Intrebarea mea este daca merita sa incerc curățarea lui si sa mai muncesc viața cu 10-20. 000km sau sa nu ma complic si sa o schimb direct?
As mai avea câte ceva de făcut la ea si de asta as opta pentru curatare, poate mai reușesc să o folosesc până acum bani sa o schimb.

Răspuns Câştigător
| NoTurbinaNoGood a răspuns:

Poti incerca o curatare profesionala + schimbul substantei lui.
Eu zic ca va merge mai mult de 20.000 dupa acest tratament, daca nu e spart/topit.

3 răspunsuri:
| ClaudiuM1997 a răspuns:

Vezi daca nu cumva e senzorul de la DPF. Daca zici ca ai nevoie de masina atunci reparo pana reusesti sa o schimbi parerea mea. Dupa aia iti recomand ceva de vw cu motorul 2. 0TDI CR la care poti verifica usor starea DPF, sau ceva de la renault/hyndai/kia ce nu prea au probleme cu asa ceva.

| NoTurbinaNoGood a răspuns (pentru ClaudiuM1997):

Adica ceva care are un fel de DPF off din fabrica (dieselgate) laughing
Nici Ford nu are probleme cu DPF-ul, in general. Are un prieten aceeasi masina cu persoana care a pus intrebarea, si nici nu simte ca are DPF (si il are, functional).

| Levente99 explică (pentru ClaudiuM1997):

Szenzorul e bun, a fost schimbat recent ca aveam eroare si pe acela. Din ce mi-au zis la service apare eroare doar de la dpf, nimic altceva. Voi incerca o curatare atunci, sper sa nu fie avariat si sa întâmpin rezultate pozitive.

Mulțumesc de răspunsuri băieți.