| AnonimuLl134 a întrebat:

Se pricepe cineva la Wv lupo motor 1.4 mpi (benzina )? Ma interesează consumu, fiabilitatea motorului si costurile de întreținere. Sunt incepator si caut o masina buna care sa consume putin iar costurile de întreținere sa nu fie mari. Am auzit ca acest lupo ar fi bun pe tru mine. Se merita sa o cumpar? Multumesc!

Răspuns Câştigător
| alin131 a răspuns:

Salut,

Am inteles ca iti trebuie o masina de incepator care sa fie mica, consum mic sau bun si sa ai incredere in ea.

Eu fiind in domeniu nu iti recomand vw lupo pentru ca piesele la el sunt scumpe si greu de gasit. (sh banuiesc ca vrei).

In schimb iti recomand sa iti iei masina de la o firma serioasa de genul weltauto sau altele...

Acolo nu iti vei lua teapa cu actele, adica masina nu e furata si chiar ti-o vinde pe bune...

Al doilea pas e sa te orientez spre ceva ieftin ca si intretinere, fara prea mare bataie de cap in caz ca are o buba (fiind sh) si fiabila si incapatoare si demna de un incepator.

Adica skoda fabia 1. 4mpi sau 1.4 tdi (2002-2005). Masina asta te poti folosi de ea inca 4-5 ani si in timpul asta o sa iti dai seama ca ai facut o alegere buna si vei putea sa mergi sspre ceva profesionist (4x4).

Atentie modelul, si motorizarea si anul de fabricatie sunt perfecte pentru tine, dar nu inseamna ca prima care o gasesti e wow si buna de cumparat. Ia-l pe tatal tau cu tine cand te duci sa vezi o masina si eventual un mecanic bun chiar daca o iei de la reporezentanta si daca e ok o poti lua.

La anumite masini firmele de auto rulate ofera si garantie 6 luni sau un an. Iti recomand o firma serioasa si sa inspectezi bine masina.

Nu iti lua 1.2 pentru ca consuma mult (caroserie grea trasa de un motoras mic) ci 1.4 mpi (Raport perfect greutate-putere-taxe) sau 1.4 tdi(exact ca la 1.4 mpi numai ca zgomotos).

Tdi consuma cu 2-3 l mai putin la suta de kilometri dar la reparatie motorul tdi intotdeauna e mai scump...