| GeorgeGabriel20001 a întrebat:

Salut.
Sunt în căutarea unei mașini, mai ales că sunt începător vreau sa aleg ceva ieftin și ușor de întreținut și binenteles ușor de controlot.
Problema e că nu prea știu ce să aleg, până în 15.000 lei. Am văzut niște Renault-uri Megane decapotabile destul de faine la prețul asta.
Pentru mine,fiind tânăr m-ar tenta sa îmi cumpăr aceasta mașină,dar nu prea știu cât de bună e,pe strada nu prea vezi astfel de mașini și de aceea îmi pun niste întrebări.
De aceea pun această întrebare aici,poate ați avut,poate aveți prieteni,poate va pricepeți la mașini.
Va rog lasati-ma niste sfaturi despre aceaste mașini, ce plusuri au, ce minusuri sau idei de alte mașini pana în 3000€

10 răspunsuri:
| NoTurbinaNoGood a răspuns:

Renault Megane e o masina misto, dar la decapotabile trebuie sa fii foarte atent, daca e electrica, adesea au probleme cu sistemul, si gasesti ceva mai greu piese si mecanici priceputi la ele.
Cel mai frumos motor de pe Megane 2 mi s-a parut 1.8 16V, fiabil si placut la condus. Daca circuli mult, pui o instalatie GPL pe el, si ai rezolvat problema bugetului pentru carburant. Costa cam 3000 de lei trecerea pe GPL.
Pentru economie fara GPL, alege 1.4-1.6 benzina, sau 1.5 dci, dar ai grija sa nu fie un dci omorat, ca pot aparea multe probleme la cele intretinute prost.

| Radandam a răspuns:

Și eu sunt incepator, am permisul de un an de zile, am un opel astra H hatchback din 2007 cu motor de 1, 3 diesel, consuma foarte puțin.Sunt masini rezistente si daca s-ar strica o piesa,o poti inlocui pentru ca sunt cele mai ieftine piese.E o masina potrivita, buna pentru un incepator, iti recomand motoare mici, e si consum mai mic.Iar motorul de 1, 3 diesel este cel mai reusit din gama opel, consum putin, si nu ai probleme.Iti gasesti cu siguranta un opel astra H la banii aia.Variaza intre 2300-300 de euro un opel din acesta.Bafta,si sa fii inspirat!

| Tomicox99 a răspuns: