| Doberman7 a întrebat:

Salut, sunt începător cat. B, si vreau să îmi iau prima maşină, am un buget de maxim 2000€ şi mă gândeam la un VW golf 4 sau un Opel astra g pe benzină. Voi ce parere aveți. Care e mai bună? Ma refer la piese si consum

Răspuns Câştigător
| NoTurbinaNoGood a răspuns:

Toate Opelurile pana prin 2005, aveau un confort foarte ok, fata de un Golf 4, de exemplu. Spatiu bun la picioare, pozitie buna in scaune.
Golf 4, Bora, Octavia 1, Seat Leon si Toledo, sunt exact opusul: scaune din topor, spatiu la picioare mai deloc.
Iar la capitolul suspensie, sunt aproape identice, insa Golf 4, Bora (si celelalte din lista) subvireaza foarte mult, pe cand Opelul se comporta ca o masina sport, daca o calci pe coada.
Colegu' a dat un sfat la nimereala. Nu cred ca Astra G e mai misto de stat la semafor, ca are bordul urat, si dotari banale.

10 răspunsuri:
| NoTurbinaNoGood a răspuns:

Daca vrei pe benzina, Opel sau Renault.
Daca vrei diesel, Ford Focus, sau pe ultimul loc, Golf 4/Bora/Octavia.

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

In primul rand benzina sa fie! Vw daca conduci mult la drumuri lungi si astra g daca stai mai des la semafoarele de prin oras

| Doberman7 explică (pentru anonim_4396):

Mersi, deci astra g nu se comportă bine la drumuri lungi

| NoTurbinaNoGood a răspuns (pentru anonim_4396):

VW daca mergi mult? Dupa un drum cu Passat parca am pareza, pe cand cu Opel pot merge toata ziua, ca uit ca am calatorit in ziua respectiva.

| anonim_4396 a răspuns (pentru NoTurbinaNoGood):

Corect raspunsul dar sunt mai defectoase, ma refer la opel
Eu il sfatuiesc la un a3

| Doberman7 explică (pentru NoTurbinaNoGood):

Ştiți pe mine nu prea mă interesează frumusețea, vreau doar să îmi fac treaba cu ia si să nu bag des bai in ea (la piese ma refer (

| anonim_4396 a răspuns (pentru Doberman7):

Ramai la astra atunci, iesi ma bine.

| NoTurbinaNoGood a răspuns (pentru Doberman7):

Atunci, Astra G e potrivita, cu motor 1.6