| Ianis8198 a întrebat:

Am nevoie de niste pareri, am un bmw 525 tds e39 si de cand o am nu a avut probleme foarte grave care sa ma coste foarte mult(s-au stricat la ea chesti minore de exemplu :un bec,soporti de motor) Infine sa incep cu subiectul intr-o dimineata nu a mai pornit la prima cheie, motorul nu mai invartea si pornea dupa vre-o 5-10 min. Asa ca m-am dus cu ea la testar si mi-sa spus sa schimb bujiile incandescente. Bine inteles le-am schimbat imediat pentru ca stiam ca vine iarna si ca nu o sa m-ai porneasca si intradevar erau arse 3. Le-am schimbat si toata iarna n-am avut probleme,pornea pe frigul ala la sfert de cheie. Asa ca a trecut iarna si acum ca s-incalzit vremea am avut o mare supriza,masina nu mai porneste. Am verificat bujiile, m-am gandit ca s-au ars din nou dar defapt bujiile nu sunt arse. Am fost dinou la testar si mi-a spus ca are o eroare la bujii si ca de vina a-r fii releu de bujii care nu le incalzeste cum trebuie la prima pornire. Chiar asta o fii problema? P.S Masina face asa doar la prima pornire cand e motorul rece i-ar dupa ce a pornit nu mai face asa pana nu se raceste.

1 răspuns:
| 13 a răspuns:

Da, este foarte posibil sa fie relelul. Un mecanic serios ar fi testat si releul, ca sa detremine motivul pentru care cele 3 bujii s-au ars. Iti recomand sa te duci sa il schimbi inainte sa se defecteze si bujiile noi. Pentru ca fiind incandescente nu-s chiar ieftin de inlocuit.Si roaga, mecanicul sa faca o evaluare pe partea asta. Poate nu e releul, poate e de vine mufa care vine bagata in distribuitorul electric. Daca e mufa, nu trebuie sa schimbi releul ci mufa. Sau poate scapi chiar cu un curatat de pini de contat. Nu lasa mecanicul sa presupuna, ca asa poti sa schimbi o caruta de piese bune pana dai de problema. Lui ii convine ca vinde si piese si ia bani si pe namopera dar tie nu o sa iti convina.