Baga-i benzina in capul pistonului, vezi daca porneste.
Daca porneste cel mai probabil este pompa de benzina (pompa de vacum).
Alte doua variante ar mai fi, cdi-ul, si/sau bobina de inductie, asta daca nu ai alte probleme pe instalatia electrica.
Ti-am dat funda i-am schimbat setu l-am facut cu racire pe aer dupa asta a pornit a mers la relantiu vreo 3 ore cu pauze de 10 minute dar cand acceleram nu pleca de pe loc se accelera dar turatia era slaba nu se tura cum trebuie si nu pleca deloc dupa un mers la relanti de inca vreo 10 minute a murit motoru si mort a fost nu mai porneste deloc nici cu benzina la piston nu porneste nici macar 2 secunde scanteie are albastra foarte buna motoru ie nou tot in el ajuta-ma cu un raspuns te rog ca nu stiu ce poate avea?
Cauta pe cineva sa-ti regleze carburatorul, avans, aer, si soc-ul, daca nu se rezolva situatia, cauta si pune-i un filtru de aer normal (de ala cu burete in carcasa de plastic, nu sport, ca prin alea trage prea mult aer si se ineaca motorul).
Eventual daca vrei sa verifici faza cu filtrul, poti sa dai filtrul de aer actual jos si acoperi cu mana gura prin care intra aerul(incerci de mai multe ori, acoperind mai mult sau mai putin acea gura) si incerci sa-l pornesti daca reusesti vei observa ca in unele pozitii se tureaza mai bine iar in altele motorul da sa moara.