Povestea se potriveste cu modelul masinii si problema sa comuna: uzura pompei de injectie, care genereaza span, si infunda injectoarele.
Problema este ca in acest caz trebuie schimbata mai intai pompa de inalta presiune, apoi montate injectoarele bune (reparate sau inlocuite), nu se repara injectoarele cat timp pompa este cea veche, defecta, pentru ca va strica imediat si noile injectoare.
Presupun ca vorbim despre motorizarea 1.8 TDCI.
La motorizarea 1.8 TDDI este o alta pompa de injectie, iar problemele sunt usor diferite, injectoarele nu se strica, si oricum sunt mult mai ieftine. Am si eu un set prin garaj
Deci practic cei de au greșit sunt cei de la service ca s au axat sa desfunde injectoarele și sa l înlocuiască pe cel defect, nu? Căci eu am plătit pentru constatare și doar am presupus din cate am mai citi pe internet ca ar fi injectoarele
Nu stiu daca pot fi trasi la raspundere, dar da, un mecanic decent ar fi stiut ca principala problema este pompa de inalta presiune, si nu ar fi recomandat schimbarea injectoarelor inainte de remedierea pompei, ca sa nu mai bage impuritati.
Depinde insa prin ce dialoguri ai trecut, ca foarte multi mecanici nu prea au pareri/nu se pricep, doar executa ce le vine in cap.
Service-urile care isi asuma lucrarile facute sunt foarte scumpe, dar dau garantie. In cazul de fata ti-ar da garantie doar daca ai cumpara pompa de injectie noua (sau reconditionata), si ai reconditiona injectoarele la un partener de-al lor, autorizat. Ceea ce ar insemna vreo 3000 de lei sau mai mult.
Am fost la ei, le-am aratat bonul / avizul de reparatie si le-am explicat ca nu au trecut cele 3 luni de garantie. Au tinut-o vreo 6 ore apoi m-au sunat sa o ridic ca e gata. Dupa nici o zi, iar aceeasi problema. Se vede clar ca nu sunt in stare sa o repare si doar trag de timp
Daca esti din nordul tarii, pot sa iti recomand niste mecanici foarte buni pentru problema ta. Unul e la Siret, altul in Dorohoi, altul in Bistrita. Si eu, la mijloc
Lubeniță38900 întreabă: