| Hanțig_ClaudYu_1999 a întrebat:

Am un vw golf 4. Problema este următoarea, dar pana la problema sa precizez anumite lucruri. Am cumpărat o baterie rombat în 2016, cu amperajul sugerat de un service autorizat. Din 2016 pana acum, nu am avut nici o problema cu bateria, puțin iarna la minus grade, pornea mai greu, trebuia sa dau la automat de 6 7 ori ca sa pornească. Restul anotimpurilor pornea la sfert de cheie. Acum sa va spun problema pe care o am. Ieri am avut toată ziua treaba cu mașina, deci a fost pornita mai tot timpul. Am ajuns aseară acasă, am lăsat mașina în garaj și am intrat în casa. Precizez ca nu am lăsat absolut nimic pornit (becuri interior, poziție, bricheta mașinii, absolut nimic). Dimineață merg sa "pornesc" masina dar ce sa vezi. Nu pornește, nu învârte. Se tot aprindea becul din bord al mașinii de la baterie. Deschid capota, ma uit la acel bec sa ii spun asa de pe baterie care arata dacă este sau nu încărcată bateria. Acel bec era stins, (negru). Am pus bateria la încărcat pe un redresor cam 30 minute și am încercat sa o pornesc din nou. A pornit într-un final. Acuma, din cate știu eu dacă mașina este pornita practic, bateria trebuie sa se încarce. Am folosit mașina cam toată ziua azi, nu am oprit-o fiindcă mi-a fost teama ca nu o voi mai putea porni. Acuma seara, deschid din nou capota becul este tot stins, dar mașina pornește. Ma gândesc ca pornește și din cauza ca motorul este cald. Am sa vad mâine dimineață dacă pornește sau nu. Ma întreb, ce poate sa fie? Bateria, sau alternatorul? Sau exista vreo siguranță care este arsa?

5 răspunsuri:
| relian a răspuns:

Siguranta arsa?laughing glumesti.Ai pus beteria pe redresor cum spui, ai incarcato ceva si a pornit. Dupa bateria ar fi trebuie sa se incarce spui tu laughing dar asta o spui doara tu, realitatea este de fapt alta.Pe masina aia cine incarca bateria? Aha asa ziceam si eu laughing cineva trebuie sa incarce acea baterie,bateria nu se incarca singura de la soare laughing ar putea daca ai ceva panouri solare montate pe undeva.
Deci ai alternatorul defect,inlocuieste alternatorul si dupa totu o sa fie bine.
Deci sa stii si tu bateria este incarcata in timpul functionarii unui motor de catre alternator,aia e tot.
Daca alternatorul nu mai incarca bateria se duce de suflet. Daca cumva mergi cu masina si folosesti doara bateria pana moare de tot,ai toate sansele ca acea bateria sa moara definitiv.

Cand schimbi o beterie este bine sa nu zic obligatoriu sa verifici si alternatoru. Unia care vand baterii daca te duci la ei cu masina, imediat si vin cu aparte sa masoare alternatoru si daca il gaseste pe ala rau, nu iti mai da nici o garantie nimic.
Spun asta ca idee, adica daca vreodata ai o baterie si a patit ceva sa nu te duci cu masina la aia, duci doara bateria, asa nu stiu ce s-a intamplat si tio schimba.

| xerxes1 a răspuns:

"Amperaj sugerat de service autorizat"
Pai du-te la ei si intreaba-i de ce nu mai functioneaza acumulatorulPoate-ti mai suge reaza ceva.
Noua nu ne-ai spus nici ce motorizare ai si nici ce capacitate are acumulatorul recomandat de service autorizat.

| Treaem24 a răspuns:

Electromotorul mai poate fi

| Hanțig_ClaudYu_1999 explică:

Ofer funda.

| Hanțig_ClaudYu_1999 explică:

Este un 1.9 TDI 130 CP. Am rezolvat problema. Am dat alternatorul jos, la verificat și a dat valori negative, nu știu cum sa ma exprim în termeni mecanici. Cand am schimbat alternatorul, mecanicul a făcut un test bateriei, și rezultatul a ieșit ca 42% stare de viata. Acesta mi-a sugerat sa schimb bateria. Ajung acasă, cu alternator nou, stau în casa cam 30 minute. Dau sa ies afara sa plec, când sa pornească pac! Nu mai învârte. Am mers am cumpărat baterie noua și nu mai am probleme. Sper sa nu reapară.