| JackTh3Ripper a întrebat:

aș avea și eu câteva întrebări.
Aș vrea să îmi cumpăr un audi a4b8 din 2009, bugetul este de 7000 de euro, întreținerea mașinii este așa de rea cum se spune? Unii îmi spun că este greu de întreținut alții că nu-i așa, aș vrea să știu câteva detalii despre întreținerea ei și dacă se poate între 1.8 tfsi si 2.0 tdi care ar fi mai fiabila cât de cât? Și când aș merge să o văd la ce ar trebui să mă uit la partea tehnica a masinii? Rog seriozitate și cât mai multe detalii. Vă mulțumesc

6 răspunsuri:
| johnnny123 a răspuns:

Nu am sa inteleg niciodata oamenii care au cateva mii de euro si vor neaparat sa-si cumpere Audi sau BMW. Apoi se intreaba daca intretinerea si reparatiile sunt scumpe.

Evident ca intretinerea si reparatiile sunt scumpe. Sunt masini premium, cu piese scumpe si manopera scumpa pentru ca necesita mecanici foarte bine pregatiti cu acces la echipamente scumpe. Iar daca le peticesti la service-ul lui Nea Costica din spatele blocului, o sa le peticesti la fiecare 50 km.

| JackTh3Ripper explică (pentru johnnny123):

Nu am zis ca am sa o repar la un service unde lipsa de mecanica si echipament este slaba voiam doar sa stiu costurile mașinii si care varianta ar fi mai ok

| Andresso a răspuns:

De banii aia mai bine iti iei un volvo v40 din 2012 -prezent

| mgtow a răspuns:

Doar cu un salariu de 1000€ poti sa intretii masina. Anual plateam asigurare de 600€ dupa 400€ si intretinerea aprox 400€ era. Consumu de benzina era bun si ulei la 300km se ducea un sfert din motor asa patesc multe audi. Benzina cu ierisi in weekend pe luna ma ajungea la 300€ daca nu 60€ pe luna ma tinea plinu. Serviciul era la 13min de casa mea. Cauciucuri noi bridgestone 650€ 4 bucati de vara. Masina 1.8 tfsi benzina din 2013 luata cu 70. 000km din uk. Cauta o japoneza sant mai rezistente

| Digikey a răspuns:

Detin ambele motorizari 1.8 tfsi si 2tdi.
Intretinerea este simpla si destul de ieftina.
Ambele 4x4.
1.8 tfsi sa cauti un exemplar care are deja update-ul facut la pistoane segmenti si biele. Cele pana in 2012 cam papa ulei.
exemplarul meu nu consuma ca a fost rezolvat in garantie.
2.0 tdi sa pui testerul pe ea sa vezi in ce stare este DPF-ul.presiune diferentiala si grad de incarcare cenusa.
1.8 tfsi remapat fuge mai tare decat majoritatea 2. 0tdi de orice marca.

| ClaudiuM1997 a răspuns:

Salut. Noi in familie avem un Seat Exeo 2.0 TDI ( un Audi B7 de fapt asta cu sigla de seat si motor de Audi B8) si un Audi B8 2013. Eu nu am probleme cu Seatu fiind construit pe o platforma mai veche, mecanica si fiabila. Nu are atata tehnologie dar are tot ce iti trebuie ( Senzori parcare, pilot automat, comenzi volan, AUX, dublu climatronic, etc). Tata in schimb are constant probleme cu Audi. Probleme la clima, are erori ca si cum nu are presiune la ulei dar pompa, senzorul, filtrele, etc sunt toate noi, consuma de rupe (cred ca DSG e de vina) si nu trage ca Exeo meu desi e acelasi motor. Tata regreta ca are B8 si zice ca in bugeutul acela nu gasesti masina mai buna decat Exeo meu. Cu 6000 euro gasesti un exemplar bun, berlina, dotat bine si iti raman bani pentru orice problema. Verifica totusi DPF sa fie ok la orice motor 2.0 TDI. Al meu e in stare buna.