| ClaudiuM1997 a întrebat:

Salut TPU. Incepe sa pice una alta la masina mea 2.0 TDI din 2011 si a venit timpul sa o dau pana nu ma trezesc cu probleme costisitoare. Eu ma gandeam ca cu banii ce ii primesc pe ea (4000 euro +-) sa ii pun avans pentru un Logan nou 1.0 TCE. Tata e de parere ca as face o greseala ca o sa ajung sa pierd mai multi bani asa decat daca as lua ceva second din nou dar pe benzina aspirat. Voi ce parere aveti? Mentionez ca lucrez si rata nu ar fi o problema.

6 răspunsuri:
| Eisenheim a răspuns:

Nu intenționez să jignesc pe nimeni! Dar uite așa e la noi,daca îți cumperi mașină sigur va fi rablă că dacă e buna logic nu o vinde, dar dacă începe să aibă probleme gata o vând happy dar asta e alta poveste. Revenind la întrebare, un lucru e cat se poate de clar o mașină nouă e nouă, câțiva ani nu vei avea de schimbat decât ulei filtre și anvelope iar după câțiva ani piese nu foarte importante, abia după 7-10 ani va începe sa devina o epava happy daca vei lua una la mana a doua sau a noua, ști ce vei păți nu? Cum faci așa primești, vinzi o rablă și vei cumpăra o alta rablă de la cineva care face exact ca tine happy

| Simpatic a răspuns:

Eu zic sa iei acel logan nou decat o vechitura, adica sa dai o rabla pe o alta rabla care poate are defecte ascunse sau mai multi km decat a ta reali etc
Chiar daca nu-s fan dacia logan si dacia in special desi mi-as lua un duster doar pentru ca a mea e sport si nu pot incaleca borduri si mereu o lovesc pe dedesubt, tot zic ca masina noua si pe benzina mai ales e mai buna decat una sh, cu toate ca de aceeasi bani intr-adevar iti iei una sh mai dotata, cu mai multa putere etc DAR nu e noua si asta conteaza mult zic eu.
Sunt unii care in viata lor nu au mirosit o masina noua, cum miroase interiorul ala nou, cum toarce motorul, cum se comporta masina cand e noua etc doar vechituri au avut toata viata, am aici in cartier 2 frati niste cotei care muncesc prin afara 1 luna da una ba soferi pe TIR si toata viata au schimbat rable de la 800 de euro pana la 5000 de euro cred ca au avut zeci, dar niciodata una noua sa vada si ei cum este...deci tot niste prosti.

| OldSoul a răspuns:

Hmm, depinde ce mai incepe sa pice.

De obicei, cand incep sa pice piese primesti semne, vorba aia, nu pica chiar subit. Bine poate la injectoare, dar restul pieselor, ambreaj, turbina, dpf, mai da semne cand e pe ultimul drum.

Ar trebui sa te gandesti ce ai schimbat, si ce da semne ca ar mai urma sa schimbi, eventual mergi la cineva care se pricepe cat de cat sa-si dea o parere.

Daca iei alta second, chiar si aspirat, dar nu stii sa o verifici, poti sa te trezesti ca-ti mai pica si pe la aia alte piese.

| Panamax a răspuns:

De un an m-am pricopsit si eu cu un vag 2.0 masina unui prieten.Nu sunt fan diesel dar avea km putini si era f ieftina. Sunt masini care fac 500.000 km fara probleme.
Acum am 160.000 i-am pus discuri Ate sport, placute ceramice, amortizoare Kyb, ulei si filtru cutie automata, si cred ca o sa-i dau jos DPF-ul sa-l trimit la curatat la Odorhei.
Cutie de conserve cu motor de motocoasa nu mi-as lua nici daca o da gratis.Una este sa mergi cu 220 la ora si sa poti sa vorbesti in soapta alta este sa mergi cu 3 pistoane la maxim 160 si sa auzi vantul, anvelopele, si motorul.

| relian a răspuns:

laughing cutie de conserve cu motor de motocoasa laughing asta e tare de tot

| relian a răspuns:

Sa dai cazanu,pai pe aici te dai mare priceput in ale mecanicii, nu vad de ce sa dai o masina cand esti atata de priceput laughing dai bani doar pe piesa, restul faci tu singur.

Si crezi ca la o masina noua nu ar putea sa se strice ceva? Am vazut ca laudai masinile tale, scule laughing acum gata nu mai is bune. Pica una alta ce anume? Daca nu spui si ce pica ce parare sa aiba careva.
Cred ca taicatu are dreptate, asta daca vrei sa dau si eu cu presupusu.
Iei masina noua si tot veche ajunge, iar daca mai e si dacie aia ajunge veche dupa cateva luni laughing